175 програм та півтори тисячі заявок – рік роботи «Media Change Ukraine»
Сьогодні, 25 березня, всеукраїнському проєкту обміну контентом між телекомпаніями «Media Change Ukraine» виповнився один рік. Про це член Національної ради Максим Онопрієнко повідомив на засіданні регулятора і розповів про результати роботи проєкту, його досягнення.
«Media Change Ukraine» створено за ініціативи Максима Онопрієнка, коли в Україні було запроваджено перші карантинні обмеження у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби, а вітчизняні мовники, зважаючи на нові обставини, зіштовхнулися з неможливістю виконувати умови своїх ліцензій.
Згадуючи, з чого починався проєкт, Максим Онопрієнко констатував: «Насправді ми запускали цей проєкт на суцільному медіаентузіазмі, але за цей рік база зміцніла, виросла, стала не лише платформою обміну контентом, а й також обміну досвідом».
Ідея створення такої платформи виникла минулого березня, коли всі відчули на собі, що таке пандемія, локдаун, карантинні обмеження. «Це стало випробуванням для всіх, і для наших ліцензіатів також. Телеканали були змушені зупинити виробництво, переводити працівників на дистанційну роботу. Як наслідок, особливо регіональні мовники, почали повідомляти нас про неможливість виконувати програмні концепції», – пригадав він.
За рік команді платформи «Media Change Ukraine» вдалося залучити 139 організацій-учасників, провести 30 годин медіатренінгів, у яких брали участь 180 медійників зі всієї України, зібрати 175 одиниць телеконтенту, яким поділилися учасники бази, та опрацювати понад півтори тисячі заявок на отримання контенту.
Нині щодня продовжують надходити десятки нових запитів, з’являються нові проєкти – база обміну зростає і має попит. До прикладу, на новий тижневик у базі надійшли запити від 30 телеканалів зі всієї країни, і це лише за два тижні. А тому платформа «Media Change Ukraine», відзначив Максим Онопрієнко, однозначно матиме продовження – проєкт розвиватиметься й далі.
Приміром, серед планів на найближче майбутнє – проведення нового циклу медіатренінгів та переведення бази в автоматизований режим роботи, оскільки, як пояснив він: «Ми не сподівалися, що карантинні обмеження триватимуть так довго і керувати усіма процесами в ручному режимі стає дедалі складніше».
Також Максим Онопрієнко анонсував, що цьогоріч розпочнеться виготовлення універсального міжрегіонального контенту. Такий телепроєкт охоплюватиме всі області України і буде розрахований саме на регіонального глядача. До його створення будуть запрошені медійники, які є серед учасників платформи «Media Change Ukraine».
Голова Національної ради Ольга Герасим’юк підтримала розвиток платформи. Те, що ця ініціатива набула такого широкого поширення і підтримки, надзвичайно радісна подія, адже «Media Change Ukraine», на її переконання, це не лише взаємна допомога, цей проєкт насправді об’єднує регіони.
Максим Онопрієнко подякував усім телекомпаніям-учасникам проєкту і особливо тим, які навіть в умовах пандемії продовжують створювати якісний контент.
Як стати учасником платформи «Media Change Ukraine», зокрема, подати заявку на отримання контенту або поділитися своїм на безоплатній основі на час дії карантину, можна дізнатися на офіційному вебсайті проєкту: https://bit.ly/31iY2Ry