75% українців довіряють телемарафону «Єдині новини» - дослідження Gradus Research Company - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

75% українців довіряють телемарафону «Єдині новини» – дослідження Gradus Research Company

Другий етап дослідження медіапростору України під час повномасштабної війни на замовлення Національної суспільної телерадіокомпанії України виконала компанія Gradus Research Company. Його результати розповідають про те, як українці нині споживають новини, які телеканали переглядають і чи довіряють джерелам інформації. У вибірку потрапили громадяни, які залишилися вдома, переїхали в межах України, а також виїхали за кордон.

Опитування було проведено в період із 12 по 16 травня 2022 року. У ньому взяли участь 2500 осіб. Gradus Research Company для збору інформації використала метод самозаповнення анкет у мобільному додатку.

Отримані дані дослідження свідчать про те, що 91% громадян України знають про спільний марафон новин українських телеканалів. Водночас 75% із них довіряють йому як джерелу інформації. Взагалі або скоріше не довіряють марафону новин 11%  опитаних, 14-м відсоткам людей було важко визначитися.

Найбільший рівень довіри до спільного телемарафону серед громадян, які залишилися вдома – він сягає 80%. Найменший – серед тих, хто виїхав за кордон, – 67%.

Майже половина українців (46%) дивлять марафон «Єдині новини» на телеканалі «1+1» , ще 29% – на телеканалі «ICTV», 24% – на «Україна 24» і 19% – на телеканалі «Україна».

Серед жителів міст із населенням понад 50 тисяч глядачами марафону є 7,88 млн українців і фактично усі вони – 7,83 млн – довіряють «Єдиним новинам». При цьому 2,98 млн громадян дивляться його щодня.

У населених пунктах, де проживає менше ніж 50 тис осіб, телемарафон дивляться 10,52 млн українців, щодня за ним стежать 5,94 млн громадян нашої країни, довіряють йому – 9,97 млн.

Здебільшого глядачі дивляться марафон на телебаченні,  близько чверті – на ютубі, ще близько пів мільйона – в додатку Дія.

Найбільш популярними джерелами новин про Україну є соціальні мережі та інтернет-сайти. Телебачення (як загальнонаціональне, так і місцеве) і радіо переважно використовують респонденти, котрі залишилися в Україні. Ті, хто виїхали за кордон, новини споживають дещо менше і використовують меншу кількість джерел.

Загалом 77% усіх респондентів отримують інформацію із соціальних мереж, 60% – з інтернет-сайтів. 42% дивляться загальнонаціональне телебачення, 37% дізнаються про події від друзів, родичів, знайомих, колег. 16% громадян переглядають місцеве, регіональне телебачення, 13% – слухають радіо.

Ознайомитися з результатами другого етапу дослідження можна тут:

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше