Британський медіа-регулятор розпочав цілу низку досліджень щодо телеканалу «Russia Today»

У квітні цього року британський медіа-регулятор Ofcom розпочав сім нових розслідувань щодо порушення принципу неупередженості в новинах і трансляції новинних програм про поточні події стосовно низки програм телеканалу «Russia Today» (далі – RT).

Розслідування є частиною оновленої інформації Оfcom щодо умов ліцензії, наданої «ТВ Новини», компанії, що транслює RT.

Згодом з цієї самої причини було розпочато ще три розслідування. Загалом британський медіа-регулятор проводить десять розслідувань стосовно телеканалу RT.

У рамках розслідування Ofcom перевірить два випуски програми «Sputnik» (від 17 березня та 7 квітня), програму новин RT (від 18 та 30 березня, 26 квітня та 4 травня), а також телешоу «CrossTalk» (від 13, 16 та 20 квітня), «Worlds Apart with Oksana Boyko» (від 1 квітня). Які конкретно порушення було допущено під час трансляцій програм, британський медіа-регулятор не вказує.

В основному Ofcom підозрює компанію RT у необ’єктивному поданні інформації стосовно отруєння Сергія та Юлії Скрипалів у Солсбері[1], що є порушенням кодексу мовлення Британії. При ухваленні остаточного рішення Ofcom пообіцяв врахувати всі наявні у справах свідчення, в тому числі результати розслідування та майбутню поведінку власника ліцензії[2].

 

[1] 4 березня у британському місті Солсбері отруїли колишнього шпигуна Сергія Скрипаля разом з дочкою Юлією. Британія стверджує, що за отруєнням стоїть Росія, оскільки задіяна нервово-паралітична речовина була розроблена Радянським Союзом. У Москві звинувачення заперечують.

[2] Раніше Міністерство юстиції США внесло компанію «RT Америка» до списку іноземних агентів, а пізніше журналісти компанії RT були позбавлені акредитації при Конгресі США. У МЗС Російської Федерації попередили про запровадження відповідних дзеркальних заходів.

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше