Чотири іноземні телеканали змінили свою назву, ще два - поповнили перелік дозволених для ретрансляції програм - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

Чотири іноземні телеканали змінили свою назву, ще два – поповнили перелік дозволених для ретрансляції програм

Рішенням Національної ради 27 вересня до Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України внесено зміни. На території України дозволено показувати музичний телеканал «NASHE MUSIC CHANNEL» й освітній «English club TV». А ще чотири мовники тепер транслюватимуться з іншою назвою.

Телеканал «NASHE MUSIC CHANNEL» має ліцензію Королівства Іспанії і на територію України поширюється через IPTV. Передачі ведуться українською мовою, обсяг мовлення – 24 години на добу. За результатами аналізу програмного наповнення встановлено, що на телеканалі не транслюються реклама та передачі і фільми, демонстрування яких заборонено в Україні. Звернення щодо внесення цієї іноземної програми до Переліку надійшло до Національної ради від іспанської компанії Сontent Generation Media S.L.

Телеканал «English club TV» пропонує передачі для вивчення англійської мови, вони транслюватимуться 24 години на добу англійською та російською мовами. Передач чи фільмів, демонстрування яких заборонено на території України, а також реклами в ефірі телеканалу не зафіксовано. Мовник – «English club Ltd» отримав ліцензію британського регулятора медіа OFCOM.

Про зміну назв британських телеканалів «TV 1000 Соmedy HD», «TV 1000 Megahit HD» і «TV 1000 Premium HD» Національну раду повідомив генеральний радник компанії «Viasat World Limited» (Велика Британія) Бенджамін Грукок. Ці зміни були внесені до ліцензій OFCOMу і враховані Національною радою. Тому відтепер телеканали  називатимуться відповідно «ViP Comedy» (одночасна трансляція у форматах SD і HD), «ViP Megahit» (SD і HD) і «ViP Premiere» (SD і HD формати). 

Також змінив назву і німецький телеканал «RTVD». Тепер він буде поширюватися як «OstWest». Про такі зміни просила телекомпанія «RTV Broadcast & Content Manаgеment GmbH», вони підтверджені листом регуляторного органу земель Берлін та  Бранденбург  MABB (Medienanstalt_Berlin_Brandenburg).

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше