20 вересня 2011 року в Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення відбулася зустріч із журналістами та аналітиками британського видання «European Times». Гості цікавилися різними аспектами діяльності регуляторного органу і прагнули зрозуміти основні тенденції, за якими розвивається аудіовізуальний ринок в Україні.
Зустріч проводили голова Національної ради Володимир Манжосов та його заступник Лариса Мудрак.
Багато питань стосувалися сфери діяльності регуляторного органу, кола повноважень і стратегії розвитку в майбутньому.
Володимир Манжосов докладно розповів про діяльність Національної ради та в цілому охарактеризував телерадіопростір України. Він навів багато прикладів, які дещо здивували закордонних представників мас-медіа. Зокрема, їм було цікаво, за рахунок яких джерел в Україні існує стільки телерадіоорганізацій, і зокрема загальнонаціональних. Здивування викликав і той факт, що незважаючи на кризу 2009–2010 років, кількість українських теле- і радіоканалів не зменшилася. Гостей цікавили можливості рекламного ринку України, за рахунок якого розвиваються більшість наших телерадіокомпаній. Голова Національної ради зазначив у своїх відповідях, що впровадження цифрового телебачення в нашій країні – це не лише бажання телевізійного ринку долучитися до новітніх світових технологій, а й зобовязання нашої держави перед європейською спільнотою.
Щодо стратегії розвитку галузі заступник голови Національної ради Лариса Мудрак зазначила: «Основні завдання, які ставить перед собою Національна рада в майбутньому – це задовольнити населення різного роду контентом, зберегти українського мовника та наблизити український аудіовізуальний продукт до європейських стандартів. Іноді виходить, що задля досягнення стратегічних цілей необхідно застосовувати контроль за компаніями та ухвалювати радикальні рішення».
Одне із питань, яке також не оминули європейські аналітики, стосувалося бюрократії в українських державних органах. Голова Національної ради Володимир Манжосов роз’яснив, що діяльність Національної ради суворо регламентується законом та внутрішнім регламентом, який не дозволяє цьому державному органові зволікати з процедурами обробки основних документів, що стосуються ліцензування телерадіоорганізацій. Крім цього, Національна рада вже давно запровадила систему внутрішнього електронного документообігу, що, серед іншого, значною мірою допомагає вчасно відповідати на звернення компаній, громадян та суспільних організацій.
«European Times» має понад 450 000 читачів з усієї Європи. Здебільшого до їх числа входять високопосадовці різних сфер бізнесу та політики. Розповсюджується це видання в Європейському парламенті в Брюселі, в офісах міжнародних спонсорів, таких як Світовий банк, Європейський банк реконструкції та розвитку, Європейський інвестиційний банк та Міжнародний валютний фонд, в аеропортах Парижа та Лондона, в офісах Торгової Палати та її торгівельних представництвах у Великій Британії та Франції та 500 провідних промислових підприємствах в Україні та Європі.
Щодо видання зазначимо: журналісти ставлять собі за мету створити всеохоплюючий економічний довідник про Україну, який надасть можливість ознайомитися з різними поглядами на українські реалії. Інтерв’ю проводяться з представниками провідних компаній, державними високопосадовцями та політиками. «European Times» вже мали нагоду поспілкувалися з Прем’єр-міністром Миколою Азаровим, міністром аграрної політики Миколою Присяжнюком, міністром освіти Дмитром Табачником, міністром охорони здоров’я Олександром Оніщенком, міністром внутрішніх справ Анатолієм Могильовим та міністром регіонального розвитку Анатолієм Близнюком.