Реклама Archives - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення
Звернення про надання статусу соціальної реклами

Голові Національної Ради
з питань телебачення та радіомовлення
Герасим’юк О. В.
вул. Прорізна, 2, м. Київ, 01601

Голови Координаційної ради
ГО “Простір 500” Євтєєва Сергія Ігоровича
01034, Україна, Київ, вул. Б. Грінченка, 9, п.1

ЗВЕРНЕННЯ

Громадська організація “Простір 500” у межах виконання проєкту «Мистецька алея» за підтримки Українського культурного фонду звертається до Національної Ради з питань телебачення та радіомовлення з проханням надати статус “соціальної реклами” аудіороликам, виготовленим у межах проєкту “Мистецька алея” за підтримки Українського культурного фонду. 

У межах проєкту планується виготовлення 10 аудіороликів, які мають на меті популяризувати українську культуру і розповісти про 10 тем, 10 персоналій зі сфери літератури та мистецтва. Аудіоконтент буде створено, щоб додатково розповісти про теми арт-об’єктів, які будуть розміщені на Мистецькій алеї (стіна на вул. Б. Грінченка).

Експертними радами були обрані такі теми: 

 ▪️ Українська хорова школа (Олександр Кошиць, Микола Леонтович, Українська республіканська капела) 

 ▪️ Український модернізм та Борис Лятошинський  

▪️ Музика кіно та Вадим Храпачов  

▪️ Українська джазова школа та Володимир Симоненко 

 ▪️ Автентичний фольклор - ансамбль ДРЕВО 

 ▪️ 4 обличчя Оксани Забужко  

▪️ Аттила Могильний: дорослий та дитячий погляди на Київ 

 ▪️ Три життя Юрка Покальчука  

▪️ Соломія Павличко: дослідниця модернізму, феміністка, видавчиня 

 ▪️ «Ікс» Києвів Олеся Ульяненка  

Опис проєкту концепції та аудіороликів знаходиться у додатках до цього листа. ГО «Простір 500» гарантує, що вказана продукція відповідатиме статті 12 Закону України «Про рекламу», а саме: в ній  немає посилань на конкретний  товар, його  виробника,  рекламодавця  тощо, і розповсюдження такого соціального ролика не має на меті отримання прибутку. 

Згідно  попередніх домовленостей  та намірів підписання договору про інформаційне партнерство, після експертизи Національної ради з питань телебачення та радіомовлення ролики транслюватимуться на “UA: Українське радіо”. 

Голова Координаційної Ради
ГО «Простір 500»
Євтєєв С.І.

Звернення, щодо трансляції реклами на російській мові.

Сьогодні, 25.07.19 року по \"Новому каналі\" транслювалася реклама Vodafone \"Joice - твоє онлайн віслово!\" на російській мові. Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=a6gPPgp7lRs. Прошу заблокувати цю рекламу та заборонити її трансляцію в ефірі, згідно \"Закону про забезпечення функціонування української мови як державної\" №5670. Про результати розгляду даного питання прошу мене проінформувати мене у визначений законодавством термін за таким тел. +380503386475. та ел. адресою Prokser@meta.ua.

реклама назойлива 《ROZETKA》

Дуже багато цієї реклами майже через одну, будь-ласка прийміть межу цій.ROZETKA, ато вони відлякують покупців а не заманюють)

Відповідь на запит

Доброго дня! Просимо Вас вважати запит №24а/43 від 18.06.09 не дійсним, тому ще нами було отримано офіційний лист на попередній запит.
Дякуємо.

Запит щодо визнання відеоролику соціальною рекламою

Доброго дня!
ГО \"Рада жінок Донеччини\" за підтримки Фонду ООН в галузі народонаселення в Україні розробили та відзняли відеоролик соціальної спрямованості.
Запит вже раніше направляли на ім\'я Голови Національної ради та посилання на відеоматеріал.
https://drive.google.com/open?id=1ty4bFGt8nwBhVSUbAOGt_j79DRb0dQzn

Реклама печива \"Контік\"

Добрий день!
Вимагаю вжити заходів щодо негайного припинення демонстрації реклами на телебаченні печива \"Контік\", оскільки в ній використовуються непристойні жести, які на мові сленгу означають показ чоловічого статевого органу (ліва долоня на правому лікті). Ця реклама транслюється вдень і її бачать діти.
Для прикладу прикріпила до звернення фото, на якому таким же жестом вболівальники футбольного клубу \"Аякс\" демонструють свою зневагу футболістам київського \"Динамо\".

Запит щодо визнання відеоролику соціальною рекламою

Доброго дня!
ГО \"Рада жінок Донеччини\" за підтримки Фонду ООН в галузі народонаселення в Україні розробили та відзняли відеоролик соціальної спрямованості.
У додатку лист на ім\'я Голови Національної ради.
Просимо Вашої консультації стосовно листа, чи достатньо інформації та в якому форматі краще відправити відеоматеріал.

Рекламний ролик, що порушує права тварин та ЗУ \"Про рекламу\"

Доброго дня! Хочу поскаржитися на рекламу мережі магазинів побутової техніки \"Сomfy\", а саме на їхній рекламний ролик до чорної п\'ятниці. Посилання на ролик: https://www.youtube.com/watch?v=9WJsV4sHZx0&list=PL6JANNQQ9hdCGIWH1j_muXqAoTN2aDtce&index=15.
Цей ролик так само \"крутиться\" на телебаченні. Я вважаю, що він порушує один з основоположним принципів реклами, зазначений у ч. 3 ст. 7 Закону України \"Про рекламу\" від 03.07.1996 № 270/96-ВР. А саме реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності. Вважаю таку рекламу дуже недоречною та незаконною, а також такою, що погано впливає на дітей. Прошу усунути цю рекламу з телебачення та інших електронних ресурсів. Дякую. З повагою, Лелякова Ксенія.

Надання висновку відповідності аудіоролика вимогам законодавства

Прошу Національну раду проаналізувати зміст аудіоролика \"Подолання незадекларованої праці\" та надати висновок, чи відповідає він вимогам рекламного законодавства і може поширюватися в ефірі як соціальна реклама.

Заборонена реклама

13:30 понеділок 1 травня в радіоефірі звучить реклама горілки \"Цельсій\" під виглядом спонсорства: \"Горілка \"Цельсій\" представляє\". Які є механізми блокування цієї ганебної дірки в законі \"Про спонсорство\"? Відбувається реклама алкогольних напоїв в денний час у публічному місці (парк).

СКАРГА!Порушення законодавства - реклама на радіо російською мовою!

Радио Шансон Украина Киев 101.9 FM - систематично порушує Закон \"про рекламу\"!!! Випускає постійно в ефір рекламні звукові ролики російською мовою!!!!!!!!!! Останній зафіксований мною факт: 11:45 05.03.2018.
Ви можете навести лад в своїй роботі? Догану людині, відповідальній за моніторинг радіомовлення! Це ж, блін, не тільки сьогодні ця реклама крутилась, а вона ПОСТІЙНА.

Відреагуйте на моє звернення-скаргу відповідно до ЗАКОНІВ УКРАЇНИ, А також вимагаю відзвітувати, які дії були виконані в напрямку особи відповідальної за моніторинг таких речей - я не жартував про догану. Спробуєте \"відписатись\" чи \"зам\'яти\" це - прийму відповідні дії: журналісти, депутати, громадські організації, Кабінет міністрів.

Підтвердження статусу ролика соціальним

Доброго дня! Прошу підтвердити наш ролик як соціальну рекламу на тематику алопції собак. Проект акцентує увагу на проблематиці безпритульних тварин та звертає увагу глядачів на адопцію, як альтернативу купівлі тварин. Закликає до відповідального ставлення. Не містить не цензурного контенту, не закликає до протиправової поведінки чи екстремізму. Жодного комерційного підтексту не несе. Створений за підтримкою фонду HappyPaw волонтерами в межах проекту petMate
https://youtu.be/OhbOg4cPtN0

Реклама алкогольної продукції

13.02.2018 о 07 год. 20 хв. в ефірі радіо Мелодія fm за інтернет посиланням \"https://www.melodiafm.ua/player/\" в порушення вимог ч.2 ст.22 Закону України \"Про рекламу\" про рекламована алкогольні напої, а саме: горілку \"Малинівку\", що є підставою для притягнення винних осіб до передбаченої Законодавством України відповідальності.
Враховуючи обставини викладені у зверненні прошу Вас розглянути дане звернення та повідомити мене про результати його розгляду та вжиті заходи шляхом направлення електронного листа на адресу : lawyer.kaidanovych@gmail.com.

Одеський телеканал Репортер транслює рекламу під виглядом новин

Одеський телеканал Репортер транслює рекламу приватного навчального закладу без позначки \"реклами\". Доказом цього може служиити сюжет, опублікований на сайті телеканалу: http://reporter.od.ua/vstupitelnaya-kampaniya-v-mgu-podacha-dokumentov-prodlitsya-do-15-go-sentyabrya-2/

Звернення щодо затвердження відеоролика соціальною рекламою

Просимо Вас підтвердити, що відеоролик \"27 Сумська реактивна артилерійська бригада запрошує на військову службу за контрактом\" є соціальною рекламою, та не містить комерційного характеру.