Російська пропаганда Archives - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення
Сервіс від Nvidia GeforceNow через Російських посередників

Прошу вас розглянути політику поширення послуг від Nvidia GeforceNow яка до 2020 року надавалася без привязки до Російських серверів ,а щас користується монополією пі приводом що Україна країна СНГ

Сервіс від Nvidia GeforceNow через Російських посередників

Прошу вас розглянути політику поширення послуг від Nvidia GeforceNow яка до 2020 року надавалася без привязки до Російських серверів ,а щас користується монополією пі приводом що Україна країна СНГ

Провайдер \"Воля\" транслює російські телеканали

Вітаю,
я користуюсь медіа провайдером Воля (ТОВ Воля Кабель) і маю скаргу щодо наявності в моєму телевізійному пакеті близько 40 російських каналів, які є інструментом російської пропаганди.
Прелік каналів:epic drama;viasat explore;viasat history;tv 1000;viasat nature;world kino tv 1000;national geographic wild;vip comedy;extreme sports channel;bolt;tv 1000 action;cartoon network;gulli;Jim-jam;boomerang;nickelodeon;nickjr.;national geographic;da vinci kids;cgtn русский;fox life;fox;eurosport 1;tiji;Viasat sport;bollywood hd;fightbox hd;nightgeo wild;action tv 100;national geographic hd;vip megahit;fox hd;дача;current time;fox life hd;tv1000 hd.
Будь ласка сприяйте перевірці провайдера ТОВ Воля Кабель на дотримання мовних квот
Дякую
З повагою,
Леся

Провайдер \"Воля\" транслює російські телеканали

Добрий день, я користуюсь медіа провайдером Воля (ТОВ Воля Кабель) і маю скаргу щодо наявності в моєму телевізійному пакеті близько 40 російських каналів, які є інструментом російської пропаганди
-epic drama
-viasat explore
-viasat history
-tv 1000
-viasat nature
-world kino tv 1000
-national geographic wild
-vip comedy
-extreme sports channel
-bolt
-tv 1000 action
-cartoon network
-gulli
-Jim-jam
-boomerang
-nickelodeon
-nickjr.
-national geographic
-da vinci kids
—cgtn русский
-fox life
-fox
-eurosport 1
-tiji
Viasat sport
-bollywood hd
-fightbox hd
-nightgeo wild
-action tv 100
-national geographic hd
-vip megahit
-fox hd
-дача
-current time
-fox life hd
-tv1000 hd

Будь ласка сприяйте перевірці провайдера ТОВ Воля Кабель на дотримання мовних квот
Дякую
З повагою,
Леся

Провайдер \"Воля\" транслює російські телеканали

Добрий день, я користуюсь медіа провайдером Воля (ТОВ Воля Кабель) і маю скаргу щодо наявності в моєму телевізійному пакеті близько 40 російських каналів, які є інструментом російської пропаганди
-epic drama
-viasat explore
-viasat history
-tv 1000
-viasat nature
-world kino tv 1000
-national geographic wild
-vip comedy
-extreme sports channel
-bolt
-tv 1000 action
-cartoon network
-gulli
-Jim-jam
-boomerang
-nickelodeon
-nickjr.
-national geographic
-da vinci kids
—cgtn русский
-fox life
-fox
-eurosport 1
-tiji
Viasat sport
-bollywood hd
-fightbox hd
-nightgeo wild
-action tv 100
-national geographic hd
-vip megahit
-fox hd
-дача
-current time
-fox life hd
-tv1000 hd

Будь ласка сприяйте перевірці провайдера ТОВ Воля Кабель на дотримання мовних квот
Дякую
З повагою,
Леся

Заборона телеканала

У зв\'зку з неадекватной та лживой подачей iнформаціі,та знаходження під контролем тоталітарного ,злочинного режиму пропоную заборонити мовлення(внести у список заборонених) телеканал \"Беларусь24\".

Поширення російської пропаганди телеканалом \"НАШ\"

4 грудня в прямому ефірі ток-шоу \"П\'ЯТНИЦЯ. ВЕЧІР\" телеканалу «НАШ» був залучений Родіон Мірошник(посилання на фрагмент в Youtube-каналі телеканалу «НАШ»: https://www.youtube.com/watch?v=gHt_5uJYOFQ, https://www.youtube.com/watch?v=FvZ_6gpnImM початок фрагменту з 2:30:00), який є одним із ватажків та представників у ТКГ від так званої «ЛНР», яка визнана Верховною Радою України 27 січня 2015 року терористичною організацією, фінансованою і підтримуваною Російською Федерацією. Наразі «ЛНР» є фактично однією із російських окупаційних адміністрацій, сформованих на захоплених і контрольованих територіях.
За весь час свого тривалого виступу представник терористичної організації неодноразово звинувачував Україну у порушенні Мінських домовленостей, говорив, що «Донбас не хоче в Україну», заперечував факти участі РФ у війні проти нашої держави, а також заявляв, що окуповані території, у тому числі Крим, вже не є частиною України. Фактично за весь цей час були висловлені головні тези російської пропаганди, які вона застосовує для дестабілізації інформаційного простору України та виправдання та узаконення окупації частини наших територій.
Дійсно, телеканал «НАШ» не несе і не може нести відповідальності за свою редакційну політику, а також за висловлювання, які були озвучені гостями програми. Однак, телеканал «НАШ» свідомо запросив або прийняв пропозицію участі у ток-шоу та надав можливість виступити представнику терористичної організації «ЛНР». Діючи таким чином, представники телеканалу чудово усвідомлювали та передбачали всі можливі ризики, зокрема щодо озвучення представником терористичної організації «ЛНР» головних пропагандистських тез, виправдання та популяризації ним російської агресії.
Більше того, під час фрагменту ведучими свідомо замовчувався факт причетності Родіона Мірошника до угрупування «ЛНР», лише було заявлено, що він представник «тієї сторони». Також у титрах без конкретизації приналежності до терористичного угрупування було вказано, що Родіон Мірошник це просто «учасник політичної підгрупи ТКГ у Мінську». Крім того, за весь тривалий час виступу представника терористичного угрупування «ЛНР» ніхто з телередакції чи ведучих телеканалу «НАШ» жодним чином не завадив у озвученні головних російських пропагандистських тез та виправданні російської агресії. Представник так званої «ЛНР» зміг спокійно висловити наведені вище висловлювання та тези у прямому ефірі українського телеканалу «НАШ».
До того ж, виступ представника так званої «ЛНР» було виділено в окремий фрагмент і станом на 6 грудня він доступний до перегляду на Youtube-каналі телеканалу «НАШ»: https://www.youtube.com/watch?v=gHt_5uJYOFQ. Таким чином телеканал сприяє поширенню інформації, яка є неправдивою, дискредитує нашу державу, виправдовує дії країни-агресора та узаконює окупації наших територій.
Вважаю, що такі дії(та бездіяльність) телеканалу «НАШ» завдали шкоди інформаційній, а також національній безпеці України. Прошу Національну Раду України з Питань Телебачення і Радіомовлення в рамках визначених повноважень перевірити наведені мною факти і вчинити відповідні дії стосовно телеканалу «НАШ».
Дякую за увагу.

Реклама російського прапора на 1+1

Прохання прибрати кольори російського прапора з реклами на 1+1.
Дуже нервує постійне махання триколором.
Дякую.

Вільний доступ до російських телеканалів через Iнтернет телебачення IPTV провайдера Сана Плюс та Одеську мультемедiйну мережу

Прошу заборонити вільний доступ до російських телеканалів через Iнтернет телебачення IPTV провайдера Сана Плюс та Одеську мультемедiйну мережу

Згідно інструкції провайдера встановив програму для трансляії IPTV телебачення, (скріншот 1)
Дане програмне забезпечення за замовченням запропонувало наступний пакет (скріншот 2)
(URL адреса каналу IPTV телебачення: http://borpas.info/iptv/webtv.m3u)
За даним посиланням у свободному перегляді десятки російських каналів (скріншот 3)

Прошу вжити заходів щодо припинення можливості трансляції пропагандиських каналів країни-агресора даним спосібом

Прошу забезпечити конфединційність моїх особистих даних щодо цього звернення відносно даного провайдера у звязку з договіром обслуговування з ним

щодо оцінки сюжету телеканалу ТРК \"Акцент\" Лисичанськ

24 березня 2020р у Фейсбуці на сторінки ТРК \"Акцент\" \"Новости Северодонецка, Лисичанска, Рубежного и области. Первая полоса\" https://bitly.su/yR21YF я побачила сюжет цього каналу, який на мою думку, як громадянки України, як голови громадської організації є російською пропагандою, пропагандою держави-агресора, яка направлена на формування негативного, упередженого ставлення до учасників бойових дій АТО/ООС, а також на 4хв 29сек вислів кореспондентки Анни Вязнікової про відсутність керівництва країни є підривом авторитету уряду! Всі ці факти вкрай обурюють! Прошу розглянути звернення та дати оцінку сюжету телеканалу ТРК \"Акцент\"(сюжет у додатку) у термін встановлений ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян». Прошу проінформувати мене про прийняте рішення негайно після його прийняття, а у випадку подовження строку розгляду – повідомити про це.

Щодо трансляції російського фільму.

04 лютого 2020 року з 19.15 по 21.00 на телеканалі TV1000 World Kino телевізійного супутникового провайдера Viasat демонструвався російський фільм \"Друге дихання\" (мовою оригіналу \"Второе дыхание\"). Сюжет фільму відкрито популяризував та пропагував армію держави-агресора.
Прошу повідомити, які заходи буде вжито щодо телевізійного супутникового провайдера Viasat в зв\'язку з вищенаведеним фактом, а також як Національна рада з питань телебачення і радіомовлення планує запобігати повторенню подібних порушень.
З повагою, Олександр Гладкевич.

відсутність доступу до перегляду українських телеканалів, а лише доступ до російських каналів

Щодо трансляції російських каналів та відсутності доступу до перегляду українських каналів

Сайт google.com.ua російською

Сайт google.com.ua по замовчуванню завантажується російською, хоча в налаштуваннях облікового запису вибрана українська. Це законно?

Заборонити

Прошу заблокувати канали

Радіомовлення

Доброго дня,

З нещодавно, в м.Нова Каховка, на частоті 87,5 МГц (Тобто автоматична, перша, хвиля яка вмикається в атомобілях за замовчуванням) з\'явився чіткий сигнал російского радіо Вєсті (посилання на відео файл додаю), з усіма відповідними пропагандиськими передачами та на мові агресора. Прошу прийняти заходів для усуненя цього непотрібства та обурливого нахабства.
Аналогічне звернення відпралено до НКРЗІ.
Дякую заздалегідь

Відео №1: https://drive.google.com/open?id=13oqJePCpmLMRDf9oSiWzMm60yZm5QBEl

Відео №2: https://drive.google.com/open?id=14-2vLuCfMr_XzuefQCuxTVr_kque58IT

З повагою, Євген