Рішеннями Національної ради від 21 липня КП Сокирянської районної ради «ТРО «Сокиряни» із Чернівецької області і КП «Державна студія «Калуське міське телебачення» з Івано-Франківської області оголошено попередження за результатами планових перевірок ліцензіатів.
Під час проведеної 25 травня цього року перевірки «Калуського міського телебачення» виявлено порушення умов ліцензії та програмної концепції мовлення. Так, змінено формат мовлення: за ліцензією – інформаційно-розважальний, фактично – інформаційно-просвітницький, не транслювалися передбачені ліцензією культурологічні і дитячі передачі. Крім того, у блоках соціальної реклами транслювалися без відповідного відокремлення деякі рекламні ролики, які не підпадають під визначення соціальної реклами. Тому Національна рада визнала порушення компанією частини п’ятої статті 6, частини сьомої статті 27, пункту е) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», застосувала до мовника санкцію «оголошення попередження».
16 червня за результатами планової перевірки «Телерадіоорганізації «Сокиряни» зафіксовано порушення Закону України «Про телебачення і радіомовлення», зокрема частини восьмої статті 28, оскільки збільшено обсяг продукції іноземного виробництва, розважальних передач, підбірки музичних творів, зменшено обсяг власного виробництва, національного продукту, дитячих передач. Також ліцензіат порушив частину четвертої статті 35 цього закону, оскільки вчасно не подав документи на переоформлення ліцензії у зв’язку зі зміною місцезнаходження телерадіоорганізації (зміни відбулись у грудні 2010 року), частину другу статті 46, бо протягом певного часу в ефірі не було позивних, і пункт е) частини першої статті 59 закону, тому що трансляція рекламних роликів була не чітко відокремлена від інших програм.
Стосовно обох мовників Національна рада вирішила звернутися до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з інформацією про зафіксовані порушення пункту е) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (телерадіоорганізація зобов’язана виконувати правила рекламної діяльності і спонсорства, встановлені законодавством) і низки статей Закону України «Про рекламу» з проханням вжити передбачених чинним законодавством заходів у межах компетенції.
Упродовж місяця мовники мають усунути порушення.