Регулятор розпочинає публічні консультації з громадськістю щодо Порядку проведення перевірки ділової репутації покупця (потенційного покупця) ЗМІ - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

Регулятор розпочинає публічні консультації з громадськістю щодо Порядку проведення перевірки ділової репутації покупця (потенційного покупця) ЗМІ

Національна рада на засіданні 22 грудня ухвалила рішення провести публічні консультації з громадськими та галузевими організаціями для обговорення проєкту Порядку проведення перевірки ділової репутації покупця (потенційного покупця) засобу масової інформації (Порядок), що розробляється на виконання Закону України «Про запобігання загрозам національній безпеці, пов’язаним із надмірним впливом осіб, які мають значну економічну та політичну вагу в суспільному житті (олігархів)».

Після набуття чинності цим законом Кабінет Міністрів України видав розпорядження від 24.11.2021 № 1582-р, а також звернувся з листами до органів державної влади з проханням надати пропозиції та зауваження до проєкту Порядку для того, щоб отримати від них інформацію, яка сприятиме ефективній розробці цього документа.

Національна рада,  розробила відповідний проєкт документа. Оскільки регуляторний орган постійно співпрацює з громадськістю над актуальними і проблемними питаннями галузі, цього разу з метою ґрунтовного вивчення всіх аспектів, що регулюватимуть цю діяльність медіа, також вирішено провести публічні консультації.

Пропозиції до запропонованого проєкту Порядку можна надавати до Національної ради упродовж місяця з дати оприлюднення відповідного рішення. Крім того, Національна рада звернеться до Комітетів Верховної Ради України з питань національної безпеки, оборони та розвідки і  з питань гуманітарної та інформаційної політики та до інших органів державної влади, аби вони також висловити свої пропозиції та зауваження до розробленого проєкту документа.

Проєкт Порядку містить, окрім загального, такі розділи:

  • Організація проведення перевірки ділової репутації покупця (потенційного покупця) засобу масової інформації
  • Проведення перевірки ділової репутації покупця (потенційного покупця) засобу масової інформації
  • Захист персональних даних
  • Доступ до публічної інформації

Після отримання пропозицій громадськості й державного сектору Національна рада розгляне цей проєкт документа на черговому засіданні і ухвалить відповідне рішення.

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше