Французький уряд виступає за регулювання реклами інфлюенсерів у соцмережах - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

Французький уряд виступає за регулювання реклами інфлюенсерів у соцмережах

Французький уряд має намір представити план кращого регулювання комерційної діяльності впливових осіб (інфлюенсерів) у соціальних мережах, щоб вони, а також споживачі їхнього контенту були краще захищені. Про таку ініціативу міністра економіки Бруно Ле Мер повідомляє «Ле Фігаро». Про це також написав міністр у своєму твіттері. За його словами, інфлюенсери повинні підпорядковуватися тим самим правилам, що й традиційні медіа.

Міністр визнав, що інфлюенсери мають великий вплив на своїх підписників і вагому роль на ринку реклами, що поширюється через соцмережі. Водночас є зловживання, які мають бути врегульовані задля захисту споживачів. Тому необхідним, за словами міністра, є «надати статус» інфлюенсерам і «посилити контроль».

Індустрія інфлюенсерського маркетингу в останні роки активно поширюється як в Європі, так і в усьому світі. І ринок реклами в соцмережах зростає.

У січні міністерство фінансів Франції розпочало консультації, щоб поліпшити підтримку і нагляд впливових осіб. Для прикладу Бруно Ле Мер зауважив: «коли у вас є продакт-плейсмент алкоголю чи інші продакт-плейсменти, юридичні повідомлення повинні з’являтися на сайтах інфлюенсерів, чого сьогодні немає». Він сказав, що мова йде не про «боротьбу з впливовими особами», а про «механізм їх захисту».

Результатами публічного обговорення за участі гравців у секторі впливу було кілька рекомендацій, які можуть увійти до плану, про який повідомив міністр економіки Франції. Він також сказав, що 20 березня має намір презентувати напрацьовані механізми для сектора впливу.

 

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше