Французький уряд виступає за регулювання реклами інфлюенсерів у соцмережах
Французький уряд має намір представити план кращого регулювання комерційної діяльності впливових осіб (інфлюенсерів) у соціальних мережах, щоб вони, а також споживачі їхнього контенту були краще захищені. Про таку ініціативу міністра економіки Бруно Ле Мер повідомляє «Ле Фігаро». Про це також написав міністр у своєму твіттері. За його словами, інфлюенсери повинні підпорядковуватися тим самим правилам, що й традиційні медіа.
Міністр визнав, що інфлюенсери мають великий вплив на своїх підписників і вагому роль на ринку реклами, що поширюється через соцмережі. Водночас є зловживання, які мають бути врегульовані задля захисту споживачів. Тому необхідним, за словами міністра, є «надати статус» інфлюенсерам і «посилити контроль».
Індустрія інфлюенсерського маркетингу в останні роки активно поширюється як в Європі, так і в усьому світі. І ринок реклами в соцмережах зростає.
У січні міністерство фінансів Франції розпочало консультації, щоб поліпшити підтримку і нагляд впливових осіб. Для прикладу Бруно Ле Мер зауважив: «коли у вас є продакт-плейсмент алкоголю чи інші продакт-плейсменти, юридичні повідомлення повинні з’являтися на сайтах інфлюенсерів, чого сьогодні немає». Він сказав, що мова йде не про «боротьбу з впливовими особами», а про «механізм їх захисту».
Результатами публічного обговорення за участі гравців у секторі впливу було кілька рекомендацій, які можуть увійти до плану, про який повідомив міністр економіки Франції. Він також сказав, що 20 березня має намір презентувати напрацьовані механізми для сектора впливу.