Дорадчий орган, що діє при Національній раді 29 березня розглянув низку питань на прохання регулятора.
Так, члени Громадської ради переглянули надані рекламні та спонсорські матеріали деяких алкогольних брендів, у яких, на думку регуляторного органу, є порушення рекламного законодавства. Представники громадськості також підтримали цю думку і ухвалили відповідне рішення.
Ще один аспект, щодо якого Національна рада вирішила порадитися з громадськими експертами, стосується звернень громадян, які у процесі підготовки відповіді на них виявилися анонімними або зфальшованими. Оскільки в законодавстві не передбачено таких випадків, громадськість пропонує діяти відповідно до правових норм: на всі звернення відповідати, а якщо факти підтверджуються, діяти відповідно до повноважень – моніторити або перевіряти. Громадська рада у своєму рішенні також пропонує засудити практику окремих ліцензіатів вдаватися до таких ницих форм конкурентної боротьби, як написання анонімок.
Також члени Громадської ради виявили бажання співпрацювати з робочою групою при Адміністрації Держспецзв’язку, яка опікується впровадженням цифрового мовлення. Таке рішення буде передано до регуляторного органу з проханням підтримки.
Крім цього, члени Громадської ради обговорили деякі аспекти, що викладені у Стратегії кібер-безпеки України, яка набрала чинності відповідно до Указу Президента України від 15 березня 2016 року № 96/2016.
Наступне засідання планується провести 26 квітня.