Громадська рада провела чергове засідання


Дорадчий орган, що діє при Національній раді 29 березня розглянув низку питань на прохання регулятора.



Так, члени Громадської ради переглянули надані рекламні та спонсорські матеріали деяких алкогольних брендів, у яких, на думку регуляторного органу, є порушення рекламного законодавства. Представники громадськості також підтримали цю думку і ухвалили відповідне рішення.



Ще один аспект, щодо якого Національна рада вирішила порадитися з громадськими експертами, стосується звернень громадян, які у процесі підготовки відповіді на них виявилися анонімними або зфальшованими. Оскільки в законодавстві не передбачено таких випадків, громадськість пропонує діяти відповідно до правових норм: на всі звернення відповідати, а якщо факти підтверджуються, діяти відповідно до повноважень – моніторити або перевіряти. Громадська рада у своєму рішенні також пропонує засудити практику окремих ліцензіатів вдаватися до таких ницих форм конкурентної боротьби, як написання анонімок.



Також члени Громадської ради виявили бажання співпрацювати з робочою групою при Адміністрації Держспецзв’язку, яка опікується впровадженням цифрового мовлення. Таке рішення буде передано до регуляторного органу з проханням підтримки.



Крім цього, члени Громадської ради обговорили деякі аспекти, що викладені у Стратегії кібер-безпеки України, яка набрала чинності відповідно до Указу Президента України від 15 березня 2016 року № 96/2016.



Наступне засідання планується провести 26 квітня.

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше