Громадська рада звертає увагу на необхідність якісного інформування населення про перехід на цифровий стандарт мовлення

Громадська рада, що діє при Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення, розробила рекомендації до змісту соціальної реклами про інформування населення про перехід до цифрового мовлення і звертається до регуляторного органу з пропозицією їх затвердити. Таке рішення дорадчий орган ухвалив на своєму засіданні 18 листопада.

У зв’язку з тим, що розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2016 року   № 788-р 30 червня 2017 року визначено кінцевою датою припинення аналогового телерадіомовлення в Україні, а  процес вимкнення аналогового сигналу і перехід на цифровий стандарт мовлення потребують широкого інформування населення про зазначений процес, Громадська рада наголошує на необхідності проведення інформаційних заходів і розробила рекомендації до змісту відповідної соціальної реклами.

Так, зазначено, що така реклама має відповідати вимогам Закону України «Про рекламу». Також у ній мають бути наявні інформація про дати відключення аналогового ефірного мовлення в регіонах, просте і чітке пояснення причин переходу на цифрове мовлення, аргументи про необхідність переходу саме у ці терміни. Окрім цього, повинні бути представлені переваги, які отримають споживачі від переходу на цифрове мовлення.

Громадська рада звертається до Національної ради з проханням підтримати зазначені пропозиції і забезпечити умови подальшого доступу населення до сигналу вітчизняних телеканалів з ефіру та можливість їхнього подальшого перегляду без отримання спеціального додаткового обладнання в пакетах телепрограм інших операторів телебачення.

Громадськість нагадує, що відповідно до пункту 3.18 Плану розвитку національного телерадіоінформаційного простору всі ліцензіати багатоканальних телемереж МХ-1, МХ-2, МХ-3 та МХ-5 зобов’язані брати участь в інформуванні населення про перехід країни на цифровий стандарт мовлення, зокрема щодня безкоштовно транслювати інформацію, зміст якої відповідає вимогам соціальної реклами, щодо припинення аналогового мовлення та особливостей прийому цифрового сигналу загальним хронометражем 5 хвилин на добу, з яких 30% – у прайм-таймі.

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше