Коаліція громадських організацій оприлюднила проміжний звіт про висвітлення місцевих виборів в Інтернеті - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

Коаліція громадських організацій оприлюднила проміжний звіт про висвітлення місцевих виборів в Інтернеті

8 жовтня коаліція громадських організацій у складі Комісії журналістської етики, «Платформи прав людини», «Українського інституту медіа та комунікації», «StopFake» та Асоціації «Жінки в медіа» оприлюднили Перший проміжний звіт за результатами незалежного моніторингу висвітлення в онлайн-медіа та соціальній мережі Facebook місцевої виборчої кампанії в Україні.

Цей моніторинг проводився за підтримки проєкту «ЄС та Рада Європи працюють разом для підтримки свободи медіа в Україні» і охопив контент місцевих суспільно-політичних онлайн-медіа з найширшою аудиторією у 12 регіонах України, а також соціальної мережі Facebook.

В оприлюдненому звіті описані методологія моніторингу, законодавча база у сфері висвітлення виборів та подані результати моніторингу по областях. Також приділено увагу гендерній рівності в медіа та етичним і журналістським стандартам. Окремий розділ стосується ознак можливого російського інформаційного впливу в українських медіа.

Моніторинг громадських організацій із висвітлення місцевих виборів онлайн і в соціальній мережі є важливою новітньою і своєчасною ініціативою. Повноваження Національної ради як регуляторного органу у сфері медіа за нині чинним законодавством поширюється лише на телебачення і радіомовлення. На період цієї виборчої кампанії в Національній раді була створена спеціальна робоча група, яка здійснює нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями правил висвітлення виборчих перегонів. Робоча група співпрацює з представниками коаліції громадських організацій, офісом Ради Європи в Україні, а також Центральною виборчою комісією та Національним агентством з питань запобігання корупції. По завершенні її роботи регулятор підготує і оприлюднить звіт, у якому будуть висвітлені результати моніторингу ефіру загальнонаціональних, регіональних, місцевих і супутникових телерадіокомпаній та тенденції висвітлення ЗМІ передвиборчої агітації, із яким зможуть ознайомитися всі зацікавлені сторони.

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше