Латвійський медіарегулятор оштрафував телеканал «Дождь» - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

Латвійський медіарегулятор оштрафував телеканал «Дождь»

Національна рада з електронних засобів масової інформації Латвії порушила справу про адміністративне правопорушення щодо російського телеканалу «Дождь» і оштрафувала його на 10 тисяч євро. Як пояснив у твіттері голова латвійського регулятора Іварс Аболіньш, телеканал позначив на карті окуповану територію Автономної Республіки Крим як частину росії і назвав російську армію «нашей армией».

У випуску передачі «Здесь и сейчас» 1 грудня прозвучала фраза: «Присылайте нам сообщения на почту army@tvrain.tv или пишите нам в наш телеграм-бот. <…> Мы надеемся, что многим военнослужащим в том числе, мы смогли помочь, например, с оснащением и просто с элементарными удобствами на фронте».

Головний редактор телеканалу «Дождь» Тихон Дзядко пояснив, що мовник «не займався, не займається і не буде займатися допомогою з оснащенням російської армії на фронті чи за його межами». Контакти були створені «для збирання свідчень осіб про злочини російської армії в Україні і про порушення при проведенні злочинної і безглуздої мобілізації в Російській Федерації».

Оскільки ця фраза, за словами Т. Дзядко, вводить в оману глядачів, телеканал вирішив негайно видалити її з повторів та із запису ефіру. «Ми просимо вибачення у наших глядачів», – написав він у твіттері.

Іварс Аболіньш підкреслив, що за три серйозні порушення регулятор має право відкликати ліцензію на мовлення каналу. Ця справа – уже друге серйозне порушення мовника за останні місяці.

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше