Латвія розширює санкції щодо російських каналів і вебресурсів та запускає трансляцію «Україна 24» - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

Латвія розширює санкції щодо російських каналів і вебресурсів та запускає трансляцію «Україна 24»

Латвійський медіарегулятор Національна рада з питань електронних медіа Латвії (NEPLP) у відповідь на звернення українського регулятора повідомила про обмеження трансляції 28 програм, пов’язаних з Росією і Білоруссю. Також у країні на початку березня заблокували вебресурси, пов’язані зі «Sputnik» та іншими ЗМІ Росії. А вже найближчими днями телеканал  «Україна 24» буде доступним безкоштовно в рамках наземного мовлення на території Латвії.

Заборона трансляції 28 телевізійних програм відбулася через порушення законодавства (загроза державній безпеці) або на підставі санкцій ЄС і США. Загалом протягом останніх років NEPLP обмежила на території Латвії 68 телевізійних програм, пов’язаних із Росією та Білоруссю.

У своєму листі NEPLP повідомляє, що протягом останніх тижнів латвійський регулятор ухвалив рішення обмежити розповсюдження на території Латвії таких телепрограм, пов’язаних з Росією: «Россія РТР» – на 5 років, «Росія 24» – на 4 роки, «TV Center International» («TVCI») – на 3 роки, «РБК-ТВ» – на 3 роки, «RTVi» – на 1 рік, «НТВ Мир» – на 5 років, «БелРос» – на 3 роки.

Через введені Європейським Союзом санкції NEPLP вирішила  обмежити розповсюдження таких телепрограм: «Білорусь 24», «Перший Балтійський канал Литва» і «Перший Балтійський канал Естонія».

7 березня 2022 року NEPLP ухвалила рішення про призупинення ретрансляції на території Латвії телевізійних програм «THT-Comedy», «THT4 International», «TNT», «TNT Music», «FRIDAY International», «KHL TV channel», «KHL HDTV channel», «KINOPREM’YERA», «KINOSVIDANIYE», «Muzhskoye kino», «Lya-minor TV», «Аvto Plus», «Nostal’giya», «ZHIVI!», «Kto yest’ kto», «Malysh-TV», «Russkaya noch’», «Zee TV» через санкції, накладені на кінцевого бенефіціара цих телепрограм російський банк «Газпромбанк».

NEPLP уже призупинила 7 телевізійних  програм «RT» 30 червня 2020 року на підставі  санкцій ЄС (програми перебувають під ефективним контролем, володінням та одноосібним контролем Дмітрія Кісєльова, який підпадає під санкції Ради Європейського Союзу за підривання територіальної цілісності, суверенітету та незалежності України). Це програми – «RT», «RT HD», «RT Arabic», «RT Spanish», «RT Documentary HD», «RT Documentary», «RT TV».

Крім того, 3 березня 2022 року NEPLP заблокувала такі вебсайти:

https://francais.rt.com/;

https://rt.com/uk;

https://www.rt.com/usa/;

https://arabic.rt.com/;

https://doc.rt.com/;

https://actualidad.rt.com/;

https://de.rt.com/;

rt.com;

www.rt.com;

http://russian.rt.com/;

www.russian.rt.com;

https://rtd.rt.com/;

www.rtd.rt.com.

«Sputnik»:

https://lv.sputniknews.ru;

https://sputniknewslv.com;

www.lv.baltnews.com;

www.baltnews.lt;

www.baltnews.ee.

 

Додаткові вебресурси, пов’язані зі «Sputnik», заблоковані NEPLP 4 березня 2022 року:

https://sputniknews.com;

https://radiosputnik.ria.ru;

https://ria.ru;

www.iz.ru;

www.tsargrad.tv;

www.kommersant.ru;

www.svpressa.ru;

www.regnum.ru;

www.5-tv.ru;

www.tvc.ru.

NEPLP також у попередні роки ухвалила кілька рішень щодо російських телевізійних програм (у тому числі щодо «REN TV Baltic», «NTV Mir Baltic» та інших).

Більше інформації дивіться за посиланням.

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше