Під час засідання робочої групи з гендерних питань 21 квітня громадськості і фахівцям медіакомпаній було презентовано методологію моніторингу гендерних питань в медіа. Національна рада уже розпочала використовувати цей документ у своїй роботі і наразі проводить моніторинг реклами на 28-ми загальнонаціональних каналах. Робочу групу очолює голова Національної ради Ольга Герасим’юк. У засіданні робочої групи взяли участь члени Національної ради Олена Ніцко, Тетяна Руденко і Максим Онопрієнко, а також представники Національної ради в областях.
Заступник начальника відділу моніторингу регуляторного органу Алла Синицька розповіла учасникам зустрічі про те, як проводиться моніторинг висвітлення в медіа гендерних питань. Він, зокрема, спирається на розроблену кандидаткою соціологічних наук Тамарою Марценюк за участі фахівців Національної ради спеціальну методологію, яка визначає характеристики для надання оцінки відеопродукту. Цей документ було презентовано наприкінці березня.
Аналіз відеопродукту відбувається відповідно до шести його видів – реклама, фільми, передачі новин, розважальні, пізнавальні, інформаційно-аналітичні програми. Національний демократичний інститут, за сприяння якого методологія була розроблена, підготував спеціальний відеоролик, у якому роз’яснюється, як користуватися методологією, за якими ознаками оцінювати матеріал і яким чином формується остаточна оцінка контенту. Нині, повідомила Алла Синицька, Національна рада вже розпочала моніторинг гендерних питань у рекламі. До нього потрапили 28 загальнонаціональних телерадіокомпаній.
Ольга Герасим’юк акцентувала вкотре на тому, що методологія покликана не лише стати офіційним інструментом Національної ради, а й засобом самоконтролю для всіх ЗМІ. Вона вже розміщена на сайті Національної ради, тож мовники можуть нею послуговуватися, ознайомившись із роликом. Про результати моніторингу регулятор обов’язково повідомить індустрію і громадськість.