Після карантину Національна рада планує проводити для ЗМІ щотижневі брифінги після засідань - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

Після карантину Національна рада планує проводити для ЗМІ щотижневі брифінги після засідань

Задля уникнення поширення в інформаційному просторі необ’єктивних відомостей про окремі рішення Національної ради та  для ширшого висвітлення щоденної діяльності регулятора члени Національної ради щотижня у день засідання  проводитимуть брифінги для представників ЗМІ. Національна рада вже мала таку практику  і хоче знову повернутися до неї після завершення карантину й повернення до роботи у штатному режимі. Про це під час засідання 21 травня повідомила голова Національної ради Ольга Герасим’юк.

Медіа матимуть можливість прийти і поставити свої запитання, аби потім керуватися нашими відповідями і поширювати не одну точку зору, як це часом буває, а мати наші коментарі щодо всіх актуальних питань сфери медіа, рішень, які ухвалюються. Це ще й сприятиме обміну думок із журналістами, пояснила Ольга Герасим’юк. На її думку, проведення таких регулярних брифінгів вкрай важливо і необхідно для того, щоби представлена у ЗМІ інформація була повною та об’єктивною.

Також вона запропонувала провести спеціальний брифінг на тему виконання телерадіокомпаніями мовного закону. Оскільки днями деякі засоби масової інформації та окремі парламентарі поширювали заяви про те, що Національна рада, мовляв, нехтує своїм обов’язком щодо нагляду за виконанням мовних квот.  Це абсолютно не відповідає дійсності, і про це регулятор готовий відверто говорити з медіа і суспільством. На запланованому брифінгу з цього питання Національна рада представить докладну  доповідь щодо нинішньої ситуації із забезпечення ліцензіатами у своїх ефірах обов’язкової частки української мови. Регулятор на брифінгах надаватиме роз’яснення і щодо планових та позапланових перевірок мовників, щодо моніторингу мовлення за іншими параметрами, передбаченими чинним законодавством.

Члени Національної ради сподіваються, що від такого спілкування буде користь обом сторонам – і засобам масової інформації, і регулятору, який готовий вести діалог із журналістською спільнотою.

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше