Представники регулятора увійшли до робочої групи з удосконалення норм щодо недискримінаційної реклами

11 квітня у підкомітеті з питань гендерної рівності та недискримінації Комітету ВРУ з питань захисту прав людини, національних меншин та міжнаціональних відносин відбулося перше засідання робочої групи, яка має на меті напрацювати зміни до чинного законодавства про рекламу задля впровадження недискримінаційних практик у цій сфері.

До робочої групи увійшли представники Офісу Уповноваженого з прав людини, ГО «Ліга захисту прав жінок «Гармонія рівних», Офісу Ради Європи, Держпродспоживслужби, громадськості тощо. Національну раду представляє начальник відділу моніторингу на аналізу телерадіомовлення Дмитро Швидченко.

Учасники зустрічі озвучили проблемні питання, з якими вони стикаються, коли йдеться про випадки дискримінаційної і сексистської реклами. Обговорено положення законодавства, які визначають межі повноважень державних органів у частині їх реагування на таку рекламу.

Робоча група дійшла висновку, що для того, аби значною мірою покращити ситуацію щодо нерозповсюдження сексистської реклами, необхідно зробити точкові зміни до законодавства. Це передусім стосується профільного закону, а також низки інших нормативних актів.

Представниця Ради Європи нагадала про проведений торік аналіз розподілу повноважень державних установ у сфері інформаційної політики та медіа в Україні. У ньому було висловлено позицію Ради Європи, що виступає за посилення повноважень Національної ради, яка повинна мати повноцінний спектр можливих дій реагування і бути єдиним органом регулювання медіа-сфери.

За результатами засідання робочої групи буде сформовано таблицю необхідних змін до законодавства, які обговорюватимуться на наступній зустрічі  робочої групи.

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше