«Радіо і довіра» - основна тема Всесвітнього дня радіо за версією ЮНЕСКО та ООН у 2022 році - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

«Радіо і довіра» – основна тема Всесвітнього дня радіо за версією ЮНЕСКО та ООН у 2022 році

  1. Історичний аспект

19 жовтня 2011 року Генеральна конференція ЮНЕСКО у резолюції 36 С/63[1] проголосила 13 лютого Всесвітнім днем радіо. У цей день 1946 року Організація Об’єднаних Націй створила Радіо ООН. Ініціатором такої ідеї стала постійна делегація Іспанії при ЮНЕСКО. ООН офіційно підтримує Всесвітній день радіо (World Radio Day, WRD). 14 січня 2013 року Генеральна асамблея ООН офіційно ухвалила проголошення WRD.

 Святкування у 2022 році

У Всесвітній день радіо-2022 (WRD 2022) ЮНЕСКО закликає радіомовників по всьому світі відзначити понад століття радіо.

Основна тема WRD 2022 – «Радіо і довіра». У рамках основної тематики визначено три підтеми:

  • довіряйте радіожурналістиці;
  • довіра і доступність;
  • довіра і життєздатність радіостанцій.

Створюйте незалежний високоякісний контент

Дотримання основних стандартів етичної журналістики стало складним завданням у сучасній цифровій епосі. Однак, щоб зберегти або підвищити рівень довіри слухачів, журналістика має ґрунтуватися на перевіреній інформації, яка поширюється в суспільних інтересах, зобов’язує високопосадовців нести відповідальність перед громадськістю і допомагає суспільству будувати краще майбутнє для всіх.

Подбайте про свою аудиторію

Звертатися до обраної групи аудиторії означає задовольняти інформаційні потреби всіх слухачів і бути каталізатором інтеграції та соціальної участі, залучаючи у тому числі людей з особливими потребами. Цифрові радіоплатформи дають можливості для інновацій і доступності контенту для осіб з інвалідністю, наприклад використання жестових мов або автоматизованих субтитрів для людей із вадами слуху під час трансляції та анонсів контенту для незрячих слухачів.

Забезпечити конкурентоспроможність

Як радіо може вижити, якщо фінансова криза вдарить по медіаринку? Як перетворити залучення лояльної аудиторії у фінансову стабільність? Ця підтема пов’язує економічне виживання радіостанцій з їх здатністю залучати й утримувати достатньо великий обсяг лояльних слухачів, щоб забезпечити стійкість або вбудувати взаємодію зі слухачами у власну бізнес-модель.

 

[1] https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000213174

 

Джерело вебсайт ЮНЕСКО

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше