Регулятор розглянув матеріали перевірок телерадіокомпаній


На засіданні 6 березня Національна рада розглянула матеріали планових і однієї позапланової перевірки телерадіокомпаній. Як наслідок щодо семи з них було ухвалено рішення інформацію про результати перевірки взяти до відома.



Стосовно чотирьох компаній – ТОВ «Ізюмтелеком», м. Ізюм Харківської обл.; КП «Районна редакція радіомовлення «Коростишівське радіо», м. Коростишів Житомирської обл.; ТОВ «Термінал – Шостка», м. Шостка Cумської обл.; КП ТРК «Полісся», м. Сарни Рівненської обл. – ухвалено рішення взяти до відома наявність порушень.



Ще п’ятьом компаніям оголошено попередження.



Так, плановою перевіркою діяльності ТОВ “ТРК Аккерман”, м. Білгород-Дністровський Одеської обл. (вид мовлення – ефірне радіомовлення, позивний – «Любашівка FM» – 68,45 МГц, «Миколаївка FM» – 72,74 МГц, «Саврань FM» – 72,44 МГц, «Балта FM»– 104,5 МГц), встановлено, що у смт Любашівці, смт Миколаївці і смт Саврані Одеської обл. компанія мовлення не веде, що є порушенням частини сьомої статті 27, частини восьмої статті 28, частини першої статті 43 та пункту «а» частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення». Що ж до мовлення у м. Балті, то зафіксовано незначні відхилення показників програмної концепції мовлення від умов ліцензії.



Плановою перевіркою Редакції Баришівського районного радіомовлення, смт Баришівка Київської обл. (вид мовлення – проводове, позивні: «Говорить Баришівка»), зафіксовано порушення мовником частини першої статті 34 ( компанія немає оригіналу ліцензії, про що Національну раду не було поінформовано), частини четвертої статті 35 (фактична адреса, засновницькі та статутні документи не відповідають ліцензійним умовам) і статті 57 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (немає редакційного статуту компанії).



У діяльності ПП «АРТ-Відео», м. Львів (мовлення на 39 ТВК у м. Житомирі та на 64 ТВК у м. Хмельницькому, ефірне телебачення, логотип: «МАХ-ТV»), виявлено збільшення обсягу інформаційних передач, зменшення загального обсягу мовлення, частки власного та національного продукту, науково-просвітницьких, дитячих передач та передач категорії «інше». Також зафіксовано порушення частини п’ятої статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (дані про кожну індивідуальну програму чи передачу мають містити ім’я автора чи авторів, назву й адресу виробника програми) і частини другої статті 9 Закону України «Про рекламу» (реклама у теле- і радіопередачах, програмах повинна бути чітко відокремлена від інших програм, передач на їх початку і наприкінці за допомогою аудіо-, відео-, комбінованих засобів, титрів, рекламного логотипу або коментарів ведучих з використанням слова «реклама»).



Провайдер програмної послуги ТОВ «ТРК «Барс-ТВ», м. Бахчисарай, Автономна Республіка Крим, провадить діяльність із порушенням частини п’ятої статті 42 і частини дев’ятої статті 39 Закону України «Про телебачення і радіомовлення». Тобто провайдер без дозволу ретранслює 21 програму і не ретранслює 20 програм, які передбачені ліцензією, а також не в повному обсязі транслює програми універсальної програмної послуги.



ТОВ «Основа-ТВ», м. Чернігів (провайдер програмної послуги), оголошено попередження у зв’язку з тим, що позаплановою перевіркою, проведеною у грудні 2012 року, зафіксовано порушення вимог частин другої і п’ятої статті 42 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», оскільки ретранслюється 131 програма, тоді як ліцензією передбачено 124 програми. Без дозволу ретранслюється 14 програм, із них 7 – неадаптовані. Також 7 програм, передбачених ліцензією, не ретранслюються. Крім цього, провайдер не в повному обсязі транслює універсальну програмну послугу.

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше