Регулятор розпочав співпрацю з незалежним рейтинговим агентством у сфері моніторингу і оприлюднює перші дані перегляду ОТТ/IPTV-пакетів

 24 жовтня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення та рейтингове агентство «Big Data Ua» на спільній прес-конференції оприлюднили дані дослідження щодо перегляду телеканалів, представлених в  ОТТ/IPTV-пакетах телепрограм провідних провайдерів України. Результати моніторингів оприлюднюватимуться регулярно для загального використання.

 «Національна рада поступово перетворюється на фаховий інформаційний майданчик, який продукує й акумулює аналітичну інформацію про ситуацію у сфері телерадіомовлення. Партнерство з «Big Data Ua» – це один із кроків на цьому шляху. Завдяки йому інформація про рейтинги телеканалів стане доступною для широкої аудиторії», – висловився голова Національної ради Юрій Артеменко. Він також закликав усі дослідницькі організації залучатися до співпраці з регулятором і спільно поширювати актуальні результати досліджень у сфері медіа.

 «Наше партнерство з «Big Data Ua» означає, що регулятор вважає її дані вагомими, – зауважив член Національної ради Сергій Костинський. – Ми будемо використовувати інформацію щодо охоплення глядачів передачами та фільмами при підготовці проектів рішень у тих випадках, коли йтиметься про порушення прав глядачів, у тому числі дітей і юнацтва, а також у питаннях розпалювання ворожнечі, заперечення територіальної цілісності України, популяризації державних органів країни-агресора. Високі рейтинги накладають на телеканали додаткову відповідальність через той контент, який вони поширюють на свою аудиторію».

 Національна рада сприяє подальшому розвитку медіаринку задля його більшої прозорості й відкритості. На думку представників регулятора, застосування актуальних та просунутих технологій у сфері медіа покращує інвестиційну привабливість національного ринку.

Засновник та очільник «Big Data Ua» Сергій Бойко зауважив, що  рейтингове агентство надаватиме державному органові необхідну  інформацію й дані шляхом проведення незалежних досліджень перегляду телеканалів, представлених в ОТТ/IPTV-пакетах телепрограм провідних провайдерів України. «Слід зазначити, що дослідження вже охоплюють понад 450 тисяч  домогосподарств України, а з огляду на постійне зростання аудиторії, що користується OTT-послугами, використання даних перегляду свідчить про наміри регулятора забезпечувати розвиток і сприяти використанню сучасних технологій на ринку», – прокоментував він початок співпраці з Національною радою.

Онлайн-моніторинг має бути прикладом запровадження сучасних технологій, коли виграють телеканали, провайдери і безпосередньо телеглядачі, оскільки телеканали та провайдери мають можливість на підставі даних моніторингу удосконалювати свій контент, робити його більш сфокусованим на потреби телеглядачів. Також для тематичних телеканалів такі рейтинги є якісним інструментом для підвищення доходів від рекламодавців.

BIG DATA Rating забезпечує інформацію про телеперегляд в окремому сегменті ОТТ/IPTV. Дані щодо перегляду телеканалів на ОТТ /IPTV-платформах, отримані у вересні 2017 року, свідчать про таку популярність телеканалів:

  • Найбільш популярна тематична група телеканалів – це телеканали загального перегляду (інформаційно-розважальні). Їх частка становить майже 60%. Далі – дитячі (8,2%), розважальні (6,8%), фільмові та телеканали новин (по 5,5%).
  • Серед телеканалів загального перегляду найбільш популярні – «1+1», «СТБ», «Україна», «ICTV» і «Новий канал».
  • Найпопулярніші дитячі телеканали – «ПлюсПлюс», «ПІКСЕЛЬ», «Cartoon Network» та «Nickelodeon».
  • Розважальні – «ТЕТ», «Мега», «Сонце», «Квартал ТВ» і «Трофей».
  • Фільмові– «TV1000 Action East», «FOX», «Ентер-фільм», «TV1000 East» і «TV1000 Comedy».
  • Телеканалиновин – «112», «News One», «Еспресо», «Прямий» і «24 канал».
  • Пізнавальні телеканали– «National geographic», «Discovery channel», «Nat Geo Wild», «Animal Planet»,«Discovery Science».
  • Музичні телеканали – «М1», «Music Box UA»,«EUmusic», «M2», «O-TV».
  • Спортивні телеканали – «Футбол 1», «Футбол 2», «Eurosport 1», «Eurosport 2», «Viasat Sport».

Рейтингове агентство «Big Data Ua» спеціалізується на вимірюванні поведінки перегляду аудиторії сервісів IPTV (Internet Protocol Television) і OTT (Over the Top, частина технології IPTV). BIG DATA Rating – рейтинги, в основі яких лежить цілодобовий онлайн-моніторинг поведінкових настроїв глядачів: які канали вони дивляться, що саме на кожному з каналів привертає їхню увагу і викликає інтерес. Рейтинги «Big Data Ua» дають повне уявлення про популярність телеканалів, з можливістю групувати дані за географічними, часовими, демографічними та іншими ознаками.

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше