Регулятор у сфері телерадіомовлення забезпечує право громадян на звернення

На засіданні 11 липня члени Національної ради серед іншого розглянули інформацію про звернення та критичні зауваження громадян щодо діяльності телерадіоорганізацій України, які надійшли в І півріччі 2012 року, та взяла її до відома.




У першому півріччі 2012 року до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення надійшло 146 звернень та 21 запит на отримання публічної інформації. Найбільше пропозицій, скарг та заяв надіслали мешканці м. Києва, Харківської та Донецької областей. На розгляд Національної ради було переадресовано 65 листів.




Громадяни у своїх зверненнях порушували такі питання:
• поліпшення програмного наповнення телерадіоканалів;
• розповсюдження в ефірі телерадіоорганізацій неправдивої інформації; присутність в ефірі великого обсягу реклами;
• недотримання провайдерами програмної послуги умов договорів;
• щодо випадків шахрайства, які трапилися під час проведення телеігор, вікторин та програм із ворожками;
• порушення норм суспільної моралі, нехтування національними та духовними цінностями;
• впровадження цифрового мовлення в Україні.




У першій половині 2012 року в Національній раді опрацьовано 21 запит від фізичних та юридичних осіб. Характер запитів стосується отримання запису ефіру телеканалів, впровадження цифрового мовлення в Україні, статистичних даних щодо діяльності ТРО, результатів оголошених конкурсів тощо.




На веб-сайті Національної ради в спеціально створеній рубриці розміщено необхідні матеріали щодо забезпечення доступу до публічної інформації в регуляторному органі, а також щотижневі звіти про отримані запити та відповіді на них.




Довідково. Відповідно до Законів України «Про звернення громадян», «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення», «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 13 серпня 2002 року № 700 «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення» регулятор у сфері телерадіомовлення розглядає таку аналітичну інформацію двічі на рік і враховує її у своїй подальшій роботі.



Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше