Регуляторний орган розглянув інформацію про роботу зі зверненнями громадян за перше півріччя 2016 року - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

Сайт закрито. Офіційний сайт знаходиться за адресою webportal.nrada.gov.ua

Регуляторний орган розглянув інформацію про роботу зі зверненнями громадян за перше півріччя 2016 року


Національна рада на засіданні 20 липня розглянула інформацію про звернення громадян та запити на публічну інформацію, що надійшли до державного органу упродовж першого півріччя 2016 року, та взяла її до відома.



Відповідно до Законів України „Про звернення громадян”, „Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення”, „Про доступ до публічної інформації”, Указу Президента України від 13 серпня 2002 року № 700 „Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення” регуляторний орган у сфері електронних ЗМІ працює зі зверненнями, які надходять від громадян і стосуються телерадіоінформаційної сфери. Загалом у першому півріччі цього року надійшло понад 570 листів, скарг і клопотань від українських телеглядачів, радіослухачів та користувачів послуг провайдерських компаній. Із заявами про доступ до публічної інформації звернулося 35 юридичних і фізичних осіб.



Як і в попередні періоди дописувачі приділяють увагу програмному наповненню каналів, зокрема, питанням його якісного покращення, необхідністі дотримання вимог законодавства про захист суспільної моралі, захист дитячої аудиторії від шкідливого контенту. Також порушуються питання щодо упередженого, на думку адресантів, висвітлення мовниками деякої інформації, порушень рекламного законодавства, впровадження цифрового мовлення та ін.



Щодо отримання публічної інформації, то найчастіше звернення стосуються надання копій документів за результатами діяльності регуляторного органу: рішень Національної ради, протоколів і порядків денних засідань, а також копій бланків ліцензій телерадіоорганізацій, редакційних статутів, оприлюдненої інформації про проведення конкурсів тощо.



На всі письмові звернення Національна рада відповіді надає вчасно, відповідно до термінів, визначених законами «Про звернення громадян» і «Про доступ до публічної інформації».



Докладно з інформаційно-аналітичною довідкою за підсумками роботи зі зверненнями громадян та запитами на отримання публічної інформації за І півріччя 2016 року можна ознайомитися за посиланням.

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше