Регуляторний орган у сфері медіа Великої Британії опублікував результати дослідження щодо побажань аудиторії стосовно сучасного цифрового середовища - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

Регуляторний орган у сфері медіа Великої Британії опублікував результати дослідження щодо побажань аудиторії стосовно сучасного цифрового середовища

Незважаючи на підвищення рівня критичного мислення аудиторії щодо медіаконтенту, громадяни Великої Британії все ж таки очікують, що регулювання цифрового середовища буде сфокусовано на протидії шкідливому контенту та захисті дітей

Висококваліфіковане дослідження було здійснено компанією «Ipsos MORI[1]» на замовлення регуляторного органу в сфері медіа Великої Британії (Ofcom) з метою розуміння тих змін, які відбуваються в медіасередовищі в рамках очікувань і побажань аудиторії.  

Методологія дослідження ґрунтувалася на матеріалах робочих семінарів, деталізованих інтерв’ю з контактними групами, під час яких учасникам було запропоновано проаналізувати гіпотетичні сценарії програм, а також передбачала фокусування уваги на таких різновидах аудіовізуальних медіапослуг, як:

  • телебачення;
  • радіо;
  • послуги «catchup»[2] телебачення;
  • послуги передплати (VOD[3]);
  • послуги вебсайтів щодо обміну відео (VSP).

Ключові аспекти дослідження передбачають:

  • наявність більш широкого вибору аудіовізуального контенту, доступного на різноманітних платформах, і сучасні способи споживання медіа сприяють зміцненню в аудиторії почуття відповідальності у виборі контенту. Люди цінують свободу доступу до контенту у будь-який час. Однак деякі учасники дослідження відчували небезпеку через нові формати доставки контенту, на кшталт автоматичного запуску нових епізодів або контенту;
  • учасники дослідження очікують, що саме регуляторний орган з питань медіа та мовники забезпечать відповідність контенту й представлять достовірну інформацію про нього, для того щоб забезпечити свідомий вибір користувачів;
  • виявлення дещо обмеженої обізнаності щодо регулювання послуг catchup, SVoD[4], VSP стосовно контенту, виробництво якого здійснюється за межами Великої Британії;
  • контент послуг VSP викликає більше занепокоєння, особливо стосовно дітей, оскільки є велика ймовірність натрапити на шкідливий контент (спливаючі вікна, гнучкий список відтворення тощо), внаслідок чого громадяни відчувають відсутність регулювання на таких платформах;
  • учасники підтримують наявне регулювання, але наголошують на важливих пріоритетах: захисту дітей, протидії підбурюванню до вчинення правопорушень, безладу, поширенню ненависті й жорстокого поводження.

Мал. Схематичне зображення відносної важливості регулювання за сферами за результатами дослідження очікувань аудиторії

[1]Ipsos MORI – компанія, що спеціалізується на дослідженні ринку у Великій Британії.

[2]catchup телебачення («слідом за ефіром») – різновид послуг відео на замовлення, інтернет-сервіс, що дає змогу переглядати телевізійний контент протягом певного обмеженого періоду часу після здійснення телевізійної трансляції фільму, передачі, тощо.

[3] VOD – відео на замовлення.

[4] SVoD (Subscription Video on Demand) – тип VoD, при якому доступ до відео надається за умови придбання періодичної підписки.

 

Джерело EPRA, Ofcom

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше