Рейтинги телевізійної аудиторії у ІІ кварталі 2019 року – дослідження ІТК

19.09.2019

Національна рада в рамках співпраці з Індустріальним телевізійним комітетом оприлюднює результати панельного дослідження телевізійної аудиторії за ІІ квартал 2019 року. Дослідження ІТК на його замовлення готують дослідницькі компанії «Nielsen» і «Комунікаційний Альянс».

Порівняно з ІІ кварталом минулого року зменшення використання платформ розповсюдження сигналу стосувалися кабельного (-8%) і аналогового (-84%) телебачення. Усі інші платформи продемонстрували зростання, при чому частка глядачів, що дивляться цифрове телебачення, зросла на 58%, а тих хто користується інтернет-платформами, – на 49%.

7 найпопулярніших інформаційних телеканалів також показали значне зростання рейтингів і частки глядацької аудиторії. Найбільший показник зростання рейтингу та частки, як і попереднього кварталу, був у «Прямого» – 300% і 286% відповідно. Водночас канал «112 Україна» потрапив у 10-ку найрейтинговіших мовників. Також дещо змінилася позиція окремих каналів у рейтингу.

За даними телевізійної панелі, у ТОП-10 найбільш рейтингових телеканалів у ІІ кварталі 2019 року увійшли

«Україна»,  «1+1», «ICTV», «Інтер», «СТБ»,  «Новий канал», «TET», «2+2», «112 Україна», «НТН».

 Разом 10 провідних телеканалів охоплюють 62,04% глядачів, котрі дивилися телеканали, від загальної кількості телеглядачів для аудиторії у віці 4+.

Серед загальнонаціональних телеканалів найбільших втрат частки аудиторії зазнали «НТН» (-35%) та «Інтер» (-23%).

Телевізійна панель базується на загальнонаціональній вибірці (за винятком АРК і м. Севастополя з 01.04.2014 та тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей з 01.01.2018) із 2840 домогосподарств, із яких 1900 розміщені в містах із населенням понад 50 тис. людей і 940 домогосподарств – у містах із населенням менше як 50 тис. людей та селах.

Основна мета дослідження телевізійної аудиторії – отримання надійних повних репрезентативних даних про перегляд телеканалів в Україні.

Панеллю називається група людей, що відібрана для проведення дослідження. Суть панельного дослідження полягає в тому, щоб безперервно отримувати протягом деякого періоду часу інформацію від кожного з учасників панелі. Інформація збирається щосекунди. Вибірка домогосподарств, що беруть участь в дослідженні, репрезентативна за своїми соціально-демографічними та технічними (тип прийому телесигналу, телевізійне обладнання та ін.) характеристиками, та відтворює структуру населення України.