Рейтинги телевізійної аудиторії у ІІІ кварталі 2018 року – дослідження ІТК

05.01.2019

Національна рада в рамках співпраці з Індустріальним телевізійним комітетом оприлюднює результати панельного дослідження телевізійної аудиторії за ІІІ квартал 2018 року. Дослідження ІТК на його замовлення готують дослідницькі компанії «Nielsen» і «Комунікаційний Альянс».

За даними телевізійної панелі, у ТОП-10 найбільш рейтингових телеканалів у ІІІ кварталі 2018 року увійшли

«Україна»,  «1+1», «Інтер», «ICTV», «СТБ», «Новий канал», «НТН», «2+2», «TET», «ПлюсПлюс».

Найбільше зростання частки телевізійної аудиторії у ІІІ кварталі 2018 року продемонстрували «UA:Перший» (+41%) і «Україна» (+4%).

Найбільших втрат частки аудиторії зазнали телеканали  «ICTV» (-9%) та «Інтер» (-7%).

Разом 10 провідних телеканалів охоплюють 62,81% глядачів, котрі дивилися телеканали, від загальної кількості телеглядачів для аудиторії у віці 4+.

Телевізійна панель базується на загальнонаціональній вибірці (за винятком АРК і м. Севастополя з 01.04.2014 та тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей з 01.01.2018) із 2840 домогосподарств, із яких 1900 розміщені в містах із населенням понад 50 тис. людей і 940 домогосподарств – у містах із населенням менше як 50 тис. людей та селах.

Основна мета дослідження телевізійної аудиторії – отримання надійних повних репрезентативних даних про перегляд телеканалів в Україні.

Панеллю називається група людей, що відібрана для проведення дослідження. Суть панельного дослідження полягає в тому, щоб безперервно отримувати протягом деякого періоду часу інформацію від кожного з учасників панелі. Інформація збирається щосекунди. Вибірка домогосподарств, що беруть участь в дослідженні, репрезентативна за своїми соціально-демографічними та технічними (тип прийому телесигналу, телевізійне обладнання та ін.) характеристиками, та відтворює структуру населення України.

https://e.issuu.com/embed.html#31564444/66835137


Перейти до вмісту