Рейтинги телевізійної аудиторії у ІІІ кварталі 2019 року – дослідження ІТК - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

Рейтинги телевізійної аудиторії у ІІІ кварталі 2019 року – дослідження ІТК

Національна рада в рамках співпраці з Індустріальним телевізійним комітетом оприлюднює результати панельного дослідження телевізійної аудиторії за ІІІ квартал 2019 року. Дослідження ІТК на його замовлення готують дослідницькі компанії «Nielsen» і «Комунікаційний Альянс».

Порівняно з ІІІ кварталом минулого року зменшилося використання аналогової (-28%) платформи розповсюдження телевізійного сигналу. Майже на третину більше глядачі стали використовувати цифрове телебачення, на 23% – інтернет-платформи. Використання супутника залишилося фактично без змін.

 

Зростання рейтингів і частки глядацької аудиторії продемонстрували більшість лідерів серед інформаційних каналів. Найбільші ці показники у телеканалів «Прямий» (+143%), «Еспресо» (+33%) і «112 Україна» (+29%).

За даними телевізійної панелі, у ТОП-10 найбільш рейтингових телеканалів у ІІ кварталі 2019 року увійшли

«Україна»,  «1+1», «ICTV», «Інтер», «СТБ»,  «Новий канал», «2+2», «TET», «НТН» «112 Україна».

 Разом 10 провідних телеканалів охоплюють 62,56% глядачів, котрі дивилися телеканали, від загальної кількості телеглядачів для аудиторії у віці 4+.

Серед загальнонаціональних телеканалів найбільших втрат частки аудиторії порівняно з ІІІ кварталом 2018 року зазнали «К1» (-36%) «UA:Перший» (-33%).

Телевізійна панель базується на загальнонаціональній вибірці (за винятком АРК і м. Севастополя з 01.04.2014 та тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей з 01.01.2018) із 2840 домогосподарств, із яких 1900 розміщені в містах із населенням понад 50 тис. людей і 940 домогосподарств – у містах із населенням менше як 50 тис. людей та селах.

Основна мета дослідження телевізійної аудиторії – отримання надійних повних репрезентативних даних про перегляд телеканалів в Україні.

Панеллю називається група людей, що відібрана для проведення дослідження. Суть панельного дослідження полягає в тому, щоб безперервно отримувати протягом деякого періоду часу інформацію від кожного з учасників панелі. Інформація збирається щосекунди. Вибірка домогосподарств, що беруть участь в дослідженні, репрезентативна за своїми соціально-демографічними та технічними (тип прийому телесигналу, телевізійне обладнання та ін.) характеристиками, та відтворює структуру населення України.

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше