Рівень перегляду і довіри до марафону «Єдині новини» у грудні залишається сталим порівняно з літніми місяцями
71% людей, які знають про телемарафон «Єдині новини», довіряють йому як джерелу новин. Про це свідчать дані опитування «Барометр довіри до новин», проведеного у другому півріччі 2022 року Суспільним і дослідницькою компанією Gradus Research. Його метою було дослідити, як українці споживають новини.
Дослідження було проведене шістьма хвилями у липні, серпні і грудні цього року. Його результати говорять про те, що українці є стабільними у новинному споживанні. Більшість із них – 88% – споживає щонайменше найважливіші новини, 33% – споживають новини у великій кількості.
Рівень знання, перегляду й довіри до телемарафону «Єдині новини» в грудні залишився сталим порівняно з липнем і серпнем. 91% громадян знають про його існування, серед них 78% є його глядачами: 41% людей дивляться марафон активно – кілька разів на тиждень і частіше, ще 37% – інколи.
Водночас 71% тих, хто знають про марафон, декларують свою довіру до нього як джерела новин. Спостерігається зміцнення довіри до телемарафону: частка тих, хто йому «скоріше довіряв» перейшла до тих, хто довіряє йому «цілком».
Найчастіше переглядають телемарафон «Єдині новини» на телебаченні, однак використовують також і Youtube, і досить мало – Дію.
Результати дослідження показали, що основними джерелами новин про Україну залишаються месенджери і соціальні мережі. Прикметно, що місцеве телебачення теж залишається актуальним джерелом інформації для населення. Крім того, дослідники помітили тенденцію щодо зменшення користування новинними інтернет-сайтами.
Докладніше ознайомитися з результатами дослідження «Барометр довіри до новин».