Ще чотири ліцензіати отримали санкцію попередження - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

Ще чотири ліцензіати отримали санкцію попередження

Через порушення норм законодавства у сфері телебачення і радіомовлення Національна рада на засіданні 10 грудня за результатами позапланових виїзних перевірок застосувала санкцію «оголошення попередження» до чотирьох ліцензіатів. Це мовники ТОВ «ТРК «Купол», м. Київ, ТОВ «Ньюс нетворк», м. Київ, ТОВ «ТРК Клуб-ТВ», м. Одеса, і провайдер – ТДВ «Компанія «Бест», м. Ірпінь Київської області.
 
В ефірі ТОВ «ТРК «Купол», логотип «ПЕРШИЙ КИЇВСЬКИЙ ТЕЛЕКАНАЛ», 13 серпня моніторингом Національної ради було зафіксовано, а 17 листопада під час перевірки підтверджено порушення законодавства в частині недотримання умов ліцензії і власної програмної концепції мовлення. Зокрема, телеканал зменшив обсяг розважальних передач із 5  год. за ліцензією до 3 год. 10 хв./добу. Крім того, в  його ефірі взагалі не було культурно-мистецьких, науково-просвітницьких, дитячих передач і аудіовізуальних творів, розрахованих на дитячу аудиторію, та фільмопоказу, хоча ліцензія мовника визначає, що таких передач має бути щонайменше від 1 год. 30 хв./добу до 2 год. 30 хв./добу у різних жанрах. Це є порушенням частини сьомої статті 27, частини восьмої статті 28 і пункту а) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», адже ліцензіат зобов’язаний виконувати умови ліцензії, дотримуватися визначеної програмної концепції мовлення, законодавства України та вимог ліцензії.
Умови власної програмної  концепції мовлення порушив і супутниковий телеканал  «RABINOVICH tv» – ТОВ «Ньюс нетворк», м. Київ. Під час перевірки, яка проводилася на основі моніторингу від 13 серпня, зафіксовано зменшення обсягу інформаційно-аналітичних та публіцистичних передач. За ліцензією вони мають становити не менше як 21 год.
30 хв./добу, а фактичний зафіксований  їх обсяг становив 20 год. 23 хв./добу).
 
Телерадіокомпанія «Клуб-ТВ» (логотип «GTV»), м. Одеса, припустилася порушення частини сьомої статті 27, частин першої і третьої статті 46, пункту а) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення». Під час перевірки за записами ефірного часу і акта моніторингу від 02.09.2020 зафіксовано, що в ефірі ліцензіата періодично не було передбачених ліцензією на мовлення вихідних даних – логотипа «GTV». Наявним був логотип «ODESA LIVE». Законодавство зобов’язує мовників виконувати умови ліцензії і  повідомляти свої вихідні дані (найменування, позивні, логотип або емблему). Цей факт став підставою для застосування санкції регулятором.
 
Серед тих ліцензіатів, яким рішеннями Національної ради оголошені попередження, є і провайдер програмної послуги ТДВ «Компанія «Бест» із м. Ірпеня Київської області. Моніторингом Національно ради від 23 жовтня було зафіксовано порушення вимог частини другої статті 42 Закону України «Про телебачення і радіомовлення». Провайдер у складі програмної послуги ретранслював 7 іноземних програм, що не входять до Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України, а саме: «ДИКИЙ», «Disney канал», «gulli GIRL», «Мама», «А (Аmedіа Ніт)», «A home of HBO (Amedia)».
 
Ліцензіатів зобов’язано протягом місяця із дня ухвалення рішень увідповіднити  свою діяльність вимогам чинного законодавства або ж їм вказано на неприпустимість порушень чинного законодавства надалі.
 
Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше