Телекомпанії «Київ» оголошено попередження через порушення рекламного законодавства

17.01.2019

Національна рада під час засідання 17 січня розглянула результати позапланової перевірки КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ», м. Київ (супутникове мовлення, логотип «напис «КИЇВ TV»), і застосувала до компанії санкцію «оголошення попередження» через недотримання правил рекламної діяльності і спонсорства. Порушення стосувалися трансляції телепродажу і розміщення інформації про використання фонограми у рекламі музичного шоу.

 Під час перевірки зафіксовано порушення вимог частини сьомої статті 5-1 Закону України «Про рекламу», оскільки обсяг трансляції телепродажу в ефірі ліцензіата протягом астрономічної доби перевищив передбачену законодавством максимальну тривалість (3 год./добу) і становив 4 год. 06 хв./добу. Водночас о 19.45, 20.42, 21.52 безперервно транслювався телепродаж протягом 2 хвилин, що є зменшенням передбаченої законодавством мінімальної тривалості 15 хвилин.

Також під час трансляції реклами українського шоу М. Поплавського «Я у тебе один» (о 18.20, 19.48, 20.45, 21.54) не було зазначено інформації про використання чи невикористання фонограм виконавцями музичних творів, що є порушенням абзацу одинадцятого частини першої статті 8 Закону України «Про рекламу».

Враховуючи, що ліцензіат не дотримався вимог пункту е) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», регулятор оголосив компанії попередження і зобов’язав її протягом місяця увідповіднити свою діяльність вимогам чинного законодавства.