Національна рада під час засідання 17 січня розглянула результати позапланової перевірки КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ», м. Київ (супутникове мовлення, логотип «напис «КИЇВ TV»), і застосувала до компанії санкцію «оголошення попередження» через недотримання правил рекламної діяльності і спонсорства. Порушення стосувалися трансляції телепродажу і розміщення інформації про використання фонограми у рекламі музичного шоу.
Під час перевірки зафіксовано порушення вимог частини сьомої статті 5-1 Закону України «Про рекламу», оскільки обсяг трансляції телепродажу в ефірі ліцензіата протягом астрономічної доби перевищив передбачену законодавством максимальну тривалість (3 год./добу) і становив 4 год. 06 хв./добу. Водночас о 19.45, 20.42, 21.52 безперервно транслювався телепродаж протягом 2 хвилин, що є зменшенням передбаченої законодавством мінімальної тривалості 15 хвилин.
Також під час трансляції реклами українського шоу М. Поплавського «Я у тебе один» (о 18.20, 19.48, 20.45, 21.54) не було зазначено інформації про використання чи невикористання фонограм виконавцями музичних творів, що є порушенням абзацу одинадцятого частини першої статті 8 Закону України «Про рекламу».
Враховуючи, що ліцензіат не дотримався вимог пункту е) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», регулятор оголосив компанії попередження і зобов’язав її протягом місяця увідповіднити свою діяльність вимогам чинного законодавства.