Телевізійний канал новин «24» висуває застереження проти використання у логотипі нової компанії цифросполучення «24»

Генеральний директор Телевізійного каналу «24» (ЗАТ ТРК «Люкс») Роман Андрейко звернувся з листом до Національної ради, в якому просить врахувати висновки атестованого судового експерта про застереження стосовно використання в назві нового телеканалу, який нещодавно звернувся до Національної ради із заявою про видачу ліцензії на супутникове мовлення, та його знакові цифросполучення «24».

Як зазначає пан Андрейко: «Висновки базуються на аналізі знаку «Інфо24», використання якого могло би ввести в оману споживачів послуг (глядачів) в Україні, оскільки цей знак та знак «24 новини», який зареєстрований нашою компанією та використовується під час здійснення телевізійного мовлення, є схожими за ступенем змішування настільки, що їх можна сплутати».

Крім цього, в листі наголошується на тому, що «використання цифросполучення «24» в поєднанні із словами, що за семантичним змістом тотожні значенням «інформація» або «новини», аналогічно може вводити в оману споживачів послуг (глядачів)».

Висновки судового експерта Пейкрішвілі М. Ш. щодо схожості знаків для товарів і послуг «ІНФО24» та «ИНФО24» зі знаком ЗАТ «Телерадіокомпанія «Люкс» – «24 НОВИНИ» та можливості уведення в оману споживачів щодо особи, яка надає послуги, додані до листа і мають бути враховані регуляторним органом.

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше