ТОВ «ТРК «ВІДІКОН» оголошено попередження - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

ТОВ «ТРК «ВІДІКОН» оголошено попередження

Регуляторний орган на засіданні 25 березня розглянув результати позапланових безвиїзних перевірок ТОВ «ТРК «ВІДІКОН», м. Суми, що мовить у багатоканальній телемережі МХ-5 за двома ліцензіями з логотипами «V» і «V Відікон». Через виявлені порушення програмної концепції та умов ліцензії до мовника застосовано санкції «оголошення попередження».

23 червня 2020 року в ефірі телеканалу «ТРК «ВІДІКОН» було зафіксовано ознаки порушення вимог частини п’ятої статті 6, частини сьомої статті 27, частини восьмої статті 28 та пункту а) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення». Позапланова безвиїзна перевірка компанії, яка була проведена 28 січня 2021 року, підтвердила порушення законодавства в частині недотримання умов ліцензій і власної програмної концепції мовлення. Так, мовник значно зменшив частку програм власного виробництва – із 23 год. 30 хв за ліцензією (97,92%) до 11 год. 24 хв./добу (47,52%). Окрім того, в ефірі компанії взагалі не було науково-просвітницьких передач, хоча її ліцензія визначає, що таких передач має бути не менше ніж 4 год. 30 хв./добу. Також не відповідає ліцензійним умовам і формат – за ліцензією має бути інформаційно-просвітницький, а фактично – інформаційний.

До того ж товариство ретранслювало програми, що не передбачені загальною концепцією, а саме ТОВ «Телерадіокомпанія «112-ТВ», м. Київ, загальним обсягом 12 год. 27 хв. у певні відрізки часу.

Проведений Національною радою моніторинг і порівняльний аналіз запису ефіру телепрограми ТОВ «ТРК «ВІДІКОН» у Сумах (за першою ліцензією) та Білопіллі (за другою ліцензією) з моніторингом телепрограми ТОВ «ТРК «112-ТВ» зафіксував одночасне синхронне розміщення ідентичних програм і передач в ефірі цих телекомпаній, а також повну ідентичність їх змісту і хронометражу у проміжках зазначеного вище часу.

Також в ефірі ліцензіата було зафіксовано ретрансляцію рекламних роликів, які ідентифіковані як «реклама» за допомогою титрів/рекламного логотипу «РЕКЛАМА» на їх початку і титрів/рекламного логотипу «РЕКЛАМА reklama@112ua» наприкінці, що не передбачено умовами його договору із «ТРК «112-ТВ».

Фахівці регуляторного органу також встановили, що «ТРК «ВІДІКОН» під час ретрансляції програм «ТРК «112-ТВ» закривав логотип «112 УКРАЇНА» рухомим рядком на тлі непрозорої стрічки з інформаційними повідомленнями й анонсами власних програм.

З огляду на норми закону, які було порушено, Національна рада оголосила мовникові попередження за обома ліцензіями і зобов’язала упродовж місяця привести діяльність у відповідність до умов ліцензій і норм чинного законодавства.

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше