Трьом ліцензіатам Національної ради призначено позапланові перевірки - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

Трьом ліцензіатам Національної ради призначено позапланові перевірки

Регуляторний орган 2 листопада призначив позапланові перевірки трьом ліцензіатам: ТОВ «Місто ТБ», м. Чернівці, багатоканальне телебачення (МХ-5), логотип «Місто ТБ»), ТОВ «Медіасистем-групп», м. Чернівці (кабельне телебачення, логотип «ТВА місто» (комбіноване)), ПрАТ «Телеканал «Інтер», м. Київ (загальнонаціональне ефірне телебачення, логотип «Інтер»).

Компанії «Місто ТБ» позапланову перевірку призначено за результатами контрольного добового моніторингу, проведеного 24 вересня 2017 року, під час якого зафіксовано неусунення ліцензіатом порушень частини сьомої статті 27 і частини восьмої статті 28 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» та невиконання пункту 2 рішення Національної ради від 23 серпня 2017 року № 1491. Зокрема, мовник не дотримується умов ліцензії в частині програмної концепції мовлення: збільшено обсяг розважально-музичних передач, натомість зменшено частку програм власного виробництва, обсяги інформаційно-аналітичних і публіцистичних, науково-просвітницьких, культурно-мистецьких передач та фільмопоказу, дитячі передачі відсутні.

Позапланову перевірку компанії «Медіасистем-групп» із м. Чернівців призначено, оскільки моніторингом від 18 вересня 2017 року зафіксовано відсутність мовлення компанії, що є ознакою порушення умов ліцензії та вимог частини сьомої статті 27 та пункту а) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» та свідчить про невиконання ліцензіатом пункту 5 рішення Національної ради від 17.08.2017 № 1429, розпорядження про усунення порушень законодавства та сплату штрафу.

За результатами моніторингу телеканалу «Інтер», здійсненого 24 вересня 2017 року, зафіксовано трансляцію реклами алкогольного напою – пива «Львівське 1715» о 22.52, що є ознакою порушення вимог пункту е) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» та частини другої статті 22 Закону України «Про рекламу», оскільки забороняється реклама алкогольних напоїв на радіо та телебаченні з 6 до 23 години.

Після з’ясування і вивчення усіх обставин стосовно виявлених ознак порушень законодавства України в діяльності зазначених мовників Національна рада ухвалить відповідні рішення.

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше