У Бельгії припинили трансляцію «Russia Today» - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

У Бельгії припинили трансляцію «Russia Today»

Кабельний дистриб’ютор «Russia Today» у Бельгії компанія «Telenet» 28 лютого припинила поширення цього пропагандистського російського каналу. Про це Національну раду повідомив Регуляторний орган з питань медіа Бельгії  Conseil supérieur de laudiovisuel (CSA).

«Провайдери діяли негайно щойно були ухвалені європейські заходи», йдеться в листі голови CSA Каріма Ібуркі, який водночас очолює Європейську групу регуляторів аудіовізуальних медіапослуг (ERGA).

У статусі очільників цих двох інституцій він поінформував про рішуче засудження російської агресії проти України, а також висловив солідарність і підтримку нашій країні.

Після воєнної агресії Росії 1 березня 2022 року Рада ЄС ухвалила Рішення (CFSP) 2022/351 про внесення змін до Рішення 2014/512/CFSP і введення додаткових обмежувальних заходів проти російських пропагандистських ЗМІ.

Зміни були внесені і до Регламенту (ЄС) 2022/350 щодо змін до Регламенту Ради (ЄС) № 833/2014 про обмежувальні заходи з огляду на дії Росії, що дестабілізують ситуацію в Україні. Ці заходи були негайно і безпосередньо застосовані в усіх країнах-членах ЄС і були спрямовані на обмеження доступу до європейського медіаринку провідних російських державних ЗМІ: «Russia Today» і «Sputnik».

Унаслідок цього «RT – Russia Today English» (Англія), «RT – Russia Today UK» (Великобританія), «RT – Russia Today Germany» (Німеччина), «RT – Russia Today France» (Франція), «RT – Russia Today Spanish» (Іспанія) і «Sputnik» більше не мають права мовити в межах ЄС незалежно від засобів, що використовуються для передачі або поширення їх контенту.

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше