«UA:Перший» лідирує серед телеканалів за показом соціальної реклами - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

«UA:Перший» лідирує серед телеканалів за показом соціальної реклами

За даними звіту Національної ради «Соціальна реклама на телебаченні», підготованого у співпраці з Індустріальним телевізійним комітетом (ІТК), у І кварталі 2019 року лідером за кількістю розміщеної в ефірі соціальної реклами став телеканал «UA:Перший». У топ-п’ятірку також потрапили телеканали «Київ», «Прямий», «Еспресо» та «Індиго TV». У звіті використані дані Національної ради і дані дослідження телевізійної аудиторії, яке на замовлення ІТК виконує компанія «Комунікаційний Альянс».

Упродовж січня – березня цього року соціальну рекламу у своєму ефірі поширювали 19 загальнонаціональних і супутникових телеканалів. Соціальні ролики у цей час було показано 12 073 рази, загальна їх тривалість становила  400 849 секунд.

Водночас, за результатами дослідження телевізійної аудиторії у віці від 4 років, найбільше охоплення аудиторії соціальній рекламі забезпечили такі телеканали, як «Україна», «СТБ», «ICTV», «Новий канал» і «UA:Перший». Цей рейтинг визначено за показником WGRP%, який зазвичай використовується для оцінки ефективності рекламних кампаній на телебаченні.

«Це перший спільний проект Національної ради з Індустріальним телевізійним комітетом з вивчення тенденцій розвитку телевізійної соціальної реклами», – зазначив член Національної ради Сергій Костинський.

 

Серед 54 відеороликів, зміст яких Національна рада у січні – березні цього року визнала таким, що відповідає вимогам Закону «Про рекламу», найбільше було присвячено темам виборів Президента України, пам’ятних та історичних дат, охороні здоров’я, діджиталізації та реформам.    

Замовниками рекламних роликів соціального спрямування у І кварталі 2019 року були Кабінет Міністрів України, Благодійний фонд «Розвиток України», Міністерство внутрішніх справ України, Громадська спілка «Орфанні захворювання України» та інші державні інституції і представники громадського сектору й бізнесу.

Поширення соціальної реклами регулює Закон України «Про рекламу». Він, зокрема, визначає, що соціальною рекламою є інформація будь-якого виду, що спрямована на досягнення суспільно корисних цілей і популяризацію загальнолюдських цінностей. Вона не повинна містити посилань на конкретний товар, виробника чи рекламодавця, і її розповсюдження не має на меті отримання прибутку (статті 1 і 12 цього Закону).

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше