Угорські журналісти закликають ЄС заборонити RTR Planeta - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

Угорські журналісти закликають ЄС заборонити RTR Planeta

Національна асоціація угорських журналістів (MÚOSZ) відреагувала на те, що російський пропагандистський канал RTR Planeta досі не заборонений в Угорщині і в Європейському Союзі. MÚOSZ сподівається, що Європейський Союз незабаром виправить цю помилку. Також журналісти мають надію, що кабельні оператори почнуть вилучати цей російський канал зі своїх програмних пропозицій добровільно, щоб зменшити поширення закликів до розпалювання війни.
 
Минулого тижня Мартін Томпос, член політичної партії «Моментум», закликав Telekom і Vodafone видалити російський канал, оскільки на ньому також транслюються програми одного з найбільших пропагандистів російського президента – Владіміра Соловйова.
 
Vodafone спочатку відповів, що телеканал, про який ідеться, не входить до списку призупинених каналів ЄС. У Telekom заявили, що вони стежать за зміною правового середовища і ведуть переговори з компанією щодо цього. Поки що цей канал доступний в обох постачальників програмних послуг.
 
У середу Національна асоціація угорських журналістів (MÚOSZ) закликала ЄС заборонити цей канал у всьому Європейському Союзі: «Оскільки кров холоне від усвідомлення, що в Угорщині та, ймовірно, деінде в Європі цей новинний канал (насправді псевдо-новинний канал) все ще доступний за пропозицією великих кабельних операторів. У його ефірі і далі можуть говорити російською мовою про напад Росії на Україну як про “спеціальну військову операцію”. Цей пропагандистський канал по-рабському слідує за наративом Путіна і не виявляє чутливості до актів війни проти людства».
 
 
Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше