В ефірі телерадіокомпаній нарешті з’явилася політична агітація

Минулого тижня у зв’язку із  завершенням реєстрації кандидатів, які братимуть участь у місцевих виборах, в ефірі телерадіокомпаній з’явилася політична реклама. Про це йшлося на засіданні робочої групи з нагляду за дотриманням ЗМІ законодавства під час виборчої кампанії.

Тенденцією, що спостерігається, є наявність багатьох матеріалів, що можуть трактуватися як «джинса». Адже інформаційні приводи повідомлень у новинних програмах часто є дуже сумнівними, крім того, поки що вони стосуються здебільшого однієї чи кількох політичних сил. Однак висновки про баланс у повідомленнях телерадіоорганізацій поки що робити рано, адже, як рекомендують європейські медіа-експерти, для цього потрібно порівнювати матеріали, що з’являються в ефірі упродовж хоча би двох тижнів.

У зв’язку з активним поширенням у новинних передачах інформації про діяльність партій, відповідальний секретар Національної ради Катерина Котенко зауважила, що було б доцільно розпочати дискусію стосовно сюжетів про партії під час виборів і після них, а також про відмінності інформаційного сюжету й політичної реклами.

Типовими  ознаками порушень у місцевих ЗМІ стало розміщення прихованої політичної реклами в новинах і неналежне відокремлення такої реклами в ефірі.

Національна рада надішле листи мовникам,  до чиїх матеріалів виникли зауваження.

На засіданні робочої групи були присутніми представники Місії зі спостереження за виборами Бюро демократичних інститутів та прав людини ОБСЄ, Ради Європи, а також громадськості та засобів масової інформації.

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше