В Україні мовитимуть дитячий, підлітковий та «фешн» канали

На засіданні 16 червня 2011 року Національна рада ухвалила рішення про видачу ліцензій на супутникове мовлення товариствам з обмеженою відповідальністю «Дитячий канал», «Підлітковий канал» і «Юкрейніан фешн». Ці компанії об’єднує спільний засновник.

Регуляторний орган розглядав ці заяви повторно, оскільки попереднього разу в членів Національної ради виникло чимало запитань щодо презентаційних матеріалів. Зокрема були зауваженння щодо нечітких програмних концепцій каналів, виникали застереження щодо готовності студійної техніки.

Керівник зазначених каналів доповнив заявні документи необхідними матеріалами, які зняли всі питання. Отже, три канали однієї групи отримали право мовити на території України. Члени Національної ради відзначили позитивний момент сегментування ринку, зазначивши, що нові канали займатимуть досі незаповнену нішу. «Не можу не висловити захоплення тими компаніями, які в сьогоднішній важкий час у своїй діяльності керуються моральними цінностями. Хотілося б, щоб схожих гравців на ринку з’являлося більше. Також потрібно пам’ятати, що для нас як регуляторного органу важливо бачити системний підхід та чітку позицію стосовно програмної концепції. Національна рада повинна розуміти, який внесок зробить канал для всієї галузі»,– зазначила член Національної ради Оксана Єлманова.

Згідно з ліцензією, ТОВ «Диячий канал» мовитиме у просвітницько-розважальному форматі з фільмпоказом. Частка програм власного виробництва становиме 41%, мінімальна частка національного аудіовізуального продукту (в тому числі власного виробництва) – 65%. При цьому максимальна частка аудіовізуальної продукції іноземного виробництва становитиме 35%. До складу редакційної ради увійшли Володимир Слюзенко, Артем Ткачов, Юлія Комберянова та Максим Байталюк.

Директор компанії Артем Ткачов заявив: «Основна цільова аудиторія – матері дітей до семи років. Основне направлення каналу – відповіді на запитання, пов’язані з піклуванням та вихованням таких дітей. Ми недавно купили велику клініку. На останньому поверсі побудуємо власну студію. Плануємо залучити до обговорень фахівців різних галузей», описав він проект.

«Підлітковий канал» мовитиме з логотипом «Z TV» у розважальному форматі. За словами директора, програмна концепція складатиметься з трьох елементів. По-перше, канал наповнюватиме візуальна інформація з навчальною функцією. По-друге, транслюватимуться інтерактивні інтелектуальні та розважальні шоу. По-третє, планується розробити програми психологічного характеру не лише для підлітків, а й для батьків. Передачі будуть вестися здебільшого українською мовою (не менше ніж 75%). Частка програм власного виробництва становитиме 57% ефірного часу, мінімальна частка аудіовізуального продукту 72%, в той час як максимальна частка аудіовізуальної продукції іноземного виробництва становитиме 29%. До складу редакційної ради увійдуть Володимир Слюзенко, Артем Ткачов, Регіна Гусейнова-Чекурда та Уляна Гудима.

Ще одну ліцензію Національна рада видала культурно-мистецькому каналу «Ukrainian fashion uf». «Це не канал про красивий одяг та аксесуари. Це канал про так званих «законодавців» української моди. Тобто про успішних українців, які створюють той чи інший інтелектуальний тренд», – описав програмну концепцію Артем Ткаченко. Згідно з ліцензією передачі вестимуться українською не менше ніж 75%. Частка програм власного виробництва становитиме 52%. Мінімальна частка національного аудіовізуального продукту 67%, а максимальна частка аудіовізуальної продукції іноземного виробництва становитиме 33%.

Усі три компанії мають спільного засновника та власника – ТОВ «Компанія з управління та адміністрування пенсійних фондів «Ініціатива», що діє за рахунок Пайового закритого не диверсифікованого венчурного інвестиційного фонду «Венчурний капітал».

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше