В Європі організовано кампанію «Медіа проти ненависті» - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

В Європі організовано кампанію «Медіа проти ненависті»

Європейський форум медіа громад (The  Community Media Forum Europe – CMFE), Європейська федерація журналістів (The European Federation of Journalists – EFJ) і Артикль 19 – оглядові організації Керівного комітету Ради Європи з питань медіа та інформаційного суспільства (CDMSI) – у партнерстві з іншими організаціями у грудні започаткували кампанію «Медіа проти ненависті». Її мета – протидіяти розпалюванню ненависті та дискримінації у традиційних і он-лайн засобах масової інформації шляхом сприяння застосування етичних стандартів, при цьому дотримуючись права на свободу висловлення.

Робота організацій громадянського суспільства ґрунтується на переконанні, що права на рівність і свободу вираження підсилюють одне одного і мають істотне значення для людської гідності. «ЗМІ та журналісти відіграють вирішальну роль в інформуванні щодо політики і громадської думки стосовно міграції та біженців. Оскільки мова ненависті і стереотипи, спрямовані на мігрантів, поширюються Європою, збалансовані та справедливі репортажі ЗМІ необхідні більше ніж будь-коли. Не зважаючи на хороші практики журналістики, додаткове навчання та ресурси для працівників ЗМІ та медіа-організацій сприятимуть розвитку діалогу і демократичних процесів», йдеться у прес-релізі з нагоди початку кампанії.

 #MediaAgainstHate кампанія спрямована на:

– поліпшення висвітлення у ЗМІ питань, пов’язаних з міграцією, біженцями, релігією та маргінальними групами в цілому;
– підвищення потенціалу журналістів, ЗМІ, громадянського суспільства і медіа-спільноти у боротьбі з пропагандою ненависті, нетерпимості, расизму та дискримінації;
– підвищення ефективності імплементації правової структури регулювання мови ненависті та свободи слова;
– підвищення обізнаності про різні види дискримінації шляхом поліпшення інформування із зазначених питань;
– надання підтримки журналістам, котрі викривають розпалювання ненависті і котрі стають мішенню й жертвами ненависті і переслідування за висловлювання.

У рамках кампанії буде організовано серію тренінгів і семінарів для працівників медіа-сфери, регуляторних органів і органів безпеки по всій Європі для обміну досвідом, а також з метою сприяння взаємному навчанню і співробітництву.

У січні передбачено запуск відеоконкурсу, щоб зібрати багатомовні приклади, як країни борються проти стереотипів і дискримінації.

До кампанії залучено партнерів із різних країн Європи, в тому числі Інститут різноманіття ЗМІ (MDI), Хорватську асоціацію журналістів (CJA), Співробітництво з країнами, що розвиваються (COSPE), Інститут медіа громад (COMMIT).

Отримати більше інформації, а також регулярні оновлення можна на сайті  www.mediaagainsthate.org, а також під хештегом #MediaAgainstHate у Twitter.

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше