Відповіді на запитання щодо цифрового ТБ українці отримають у спеціальному кол-центрі

Невдовзі відкриється спеціалізований кол-центр, де всім бажаючим нададуть відповіді на запитання стосовно будь-якого аспекту цифрового мовлення. Про це на прес-конференції «Результати перевірки виконання ліцензійних умов зі створення мережі ефірного телебачення в Україні» заявив генеральний директор ТОВ «Зеонбуд» Віктор Галич. Компанії вдалося впродовж року збудувати одну з найбільших цифрових мереж у Європі.



Начальник Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» Павло Слободянюк зазначає, що такі темпи мало кому відомі. «Зазвичай роботи з розбудови цифрової телемережі тривали від 10 до 14 років. Наприклад, Велика Британія розпочала будівництво в 1998 році, а зараз вони мають приблизно такі самі результати, які Україна отримала практично за рік. Ми за цей час встигли прорахувати й побудувати мережу. Я вважаю, що це безпрецедентний випадок, який слід дуже високо оцінювати», – говорить він під час свого виступу на прес-конференції 31 січня ц.р.





Технічна база, тобто фундамент, для роботи цифрового телебачення в Україні вже створена. Нині держава стоїть на порозі не менш відповідального етапу, оскільки тепер потрібно подати цифровий сигнал у домівку кожного українця.



Достеменно з усіма подробицями про функціонування, перевагами, шляхами впровадження цифрового мовлення знайоме лише доволі вузьке коло спеціалістів. Більшу ж частину українців на разі хвилює два основних питання.



Передусім пересічного споживача телевізійних послуг цікавить, як «зловити» цифровий сигнал, якщо його не сприймає звичайна ефірна антена? Для того, щоб надати кваліфіковану консультацію та роз’яснення, невдовзі розпочне роботу спеціальний кол-центр. Сюди зможе звернутися кожен бажаючий із запитанням стосовно будь-якого аспекту налагодження прийому цифрового сигналу в себе вдома. Взагалі, як стверджують фахівці, активувати сет-топ-бокс можна буде автоматично, через sms, телефонний дзвінок або інтернет.



«Головне наше завдання – забезпечити безпроблемну, просту й зручну для глядача активацію сет-топ-бокса. Адже, у свою чергу, потрібно забезпечити телекомпаніям усі необхідні умови для повного відключення “аналогу” вже в 2013 році», – пояснює генеральний директор компанії «Зеонбуд» Віктор Галич.





Друге питання – більш глобальне. Багато-хто досі не розуміє, що зміниться з приходом «цифри» на краще? Докладніше про ці аспекти населення буде поінформоване в рамках широкої кампанії, яка з дня на день розпочнеться на провідних телеканалах держави. Планувалося її запустити дещо раніше, однак, уточнює Віктор Галич, необхідно було дочекатися моменту, коли на ринок надійде перша партія обладнання.



Загалом, впровадження цифрового мовлення – проект, над яким спільно працюють декілька структур. Окрім Національної ради з питань телебачення радіомовлення, яка видає ліцензії на мовлення у багатоканальній цифровій мережі, та провайдера «Зеонбуд», який будує та вводить в експлуатацію мережу, до цієї справи долучені Концерн радіомовлення, радіозв’язку та телебачення разом із Державним підприємством «Український державний центр радіозв’язку».



Так, Концерн радіомовлення, радіозв’язку та телебачення – найпотужніший оператор телерадіомовлення України, який забезпечує всі необхідні роботи зі встановлення, монтажу та налаштування обладнання компанії «Зеонбуд» на своїх станціях.



На сьогодні державне підприємство та філії Концерну РРТ забезпечують роботу передавальних станцій цифрового наземного мовлення на 148 своїх об’єктах. Генеральний директор КРРТ Вадим Самсоненко розповів про результати роботи. Так, за його словами, з метою підготовки об’єктів до надання послуг цифрового телебачення довелося помітно модернізувати існуючу мережу зв’язку та здійснити низку незапланованих робіт. «Наведу приклади кількох найдорожчих робіт на об’єктах. У селі Підгайці Волинської області, наприклад, довелося нарощувати щоглу існуючої вежі з 90 до 125 метрів, у селі Антополі Рівненської області обладнання довелося виводити з аварійного стану перед тим, як проводити роботи з переобладнання для потреб цифрового мовлення», – розповів Вадим Самсоненко.



Відповідальність за те, щоб цифровий сигнал охопив якомога більше населення України, покладалася на Український державний центр радіочастот. Саме він здійснював частотне планування. «Перед нами стояло дуже відповідальне завдання – прорахувати все так, щоб забезпечити покриття сигналом 95% населення України. Ми успішно з ним впоралися», – підсумував начальник цього державного підприємства Павло Слободянюк.


_____________________________________________________________________________
Стежте за нашими новинами на facebook.com/NacRada та twitter.com/NacRada



Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше