Власність і концентрація: Європейська аудіовізуальна обсерваторія оприлюднила новий звіт щодо топгравців аудіовізуальної індустрії у Європі - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

Власність і концентрація: Європейська аудіовізуальна обсерваторія оприлюднила новий звіт щодо топгравців аудіовізуальної індустрії у Європі

18 січня 2022 року Європейська аудіовізуальна обсерваторія (ЄАО) опублікувала звіт «Топгравці європейської аудіовізуальної індустрії – власність і концентрація» за 2021 рік – перший із серії щорічних, запланованих ЄАО звітів.

Звіт зосереджено на послугах SVOD[1] (Subscription Video on Demand). Це найбільш концентрований ринок аудіовізуальних послуг з урахуванням підписок; на послуги суспільного мовлення припадає третина світових переглядів.

Автор звіту Лаура Ене ґрунтовно дослідила структуру аудіовізуальної індустрії в Європі з погляду прибутку та інших показників ефективності щодо ключових сегментів ринку. У документі наведено інформацію про провідних аудіовізуальних гравців і досліджується концентрація, статут і походження власності за параметром надходження прибутків від підписки на платне телебачення, передплати SVOD, кількість телеканалів, послуг відео на замовлення, випущених телевізійних фільмів, фільмів для кінотеатрів та обсяги телеаудиторії, що ґрунтується на доступних даних 40 європейських країн.

У звіті також зазначено, що наприкінці 2020 року:

  • 100 найкращих аудіовізуальних компаній у Європі за надходженням прибутку від аудіовізуальних послуг демонструють стійкість до пандемії, спричиненої COVID-19;
  • активне зростання процесів злиття і поглинання стало наслідком пандемії і небаченим стрімінговим потоком;
  • інтереси США у європейській аудіовізуальній сфері зростають;
  • найкращі гравці аудіовізуальної індустрії Європи підтримують принцип еклектичності (поєднання різних видів діяльності) щодо провідних напрямів розвитку;
  • на послуги суспільного мовлення припадає третина світового перегляду у Європі;
  • диверсифікація є загальною стратегією телерадіомовників;
  • гравці з найбільшим обсягом аудиторії краще представлені серед топгравців за надходженням прибутків;
  • SVOD залишається найбільш концентрованим ринком аудіовізуальних послуг в Європі з погляду кількості підписок.

Звіт також містить деталізовані рейтинги 20 найкращих гравців за різними критеріями.

[1] SVOD (Subscription Video on Demand) – різновид VOD, що передбачає доступ до відео завдяки купівлі періодичної підписки.

 

Джерело: вебсайт Європейської аудіовізуальної обсерваторії

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше