Володимир Манжосов: розгляд питання регулювання нових медіа є особливо актуальним напередодні ухвалення нової редакції Закону України «Про телебачення і радіомовлення»
Сьогодні, 12 вересня, в рамках проекту KIEV MEDIA WEEK відбулася конференція «Телебачення як бізнес». Цей захід передбачав зібрання фахівців телерадіоінформаційної сфери, медіа-юристів, експертів як вітчизняних, так і іноземних. Під час заходу було обговорено питання новітніх технологій, актуального контенту для сучасного глядача, способів заробітку в мультимедійному бізнесі. Учасники конференції дискутували на теми кадрового ресурсу індустрії, майбутнього теленовин, реклами на телебаченні, а також розвитку та регулювання трансляції відео в мережі Інтернет.
У конференції «Телебачення як бізнес» взяв участь голова Національної ради Володимир Манжосов. У своєму виступі він висвітлив тему «Регулювання телевізійного мовлення в контексті розвитку нових конвергентних аудіовізуальних ЗМІ».
Голова регуляторного органу зазначив, що така щорічна зустріч дає можливість не лише зазирнути в майбутнє українського телебачення, а й також є надзвичайно корисною та важливою для Національної ради на шляху наближення її діяльності до європейських стандартів регулювання аудіовізуальних медіа-послуг.
Від повідомив, що упродовж останніх двох років з ініціативи національного регулятора було організовано цілу низку зустрічей, нарад, конференцій, в тому числі міжнародних, для обговорення питань функціонування і регулювання нових видів телекомунікацій. Одна з таких дискусій відбулася під час четвертого засідання Форуму регуляторних органів з питань телерадіомовлення країн Причорноморського регіону (BRAF), яке проводилося під головуванням Національної ради в Києві минулого тижня. Оскільки ці теми дуже важливі для всього європейського аудіовізуального простору в цілому, обмінюючись думками та практичним досвідом, учасники Форуму домовились і надалі активно співпрацювати з метою визначення шляхів та інструментів для спільного вирішення нагальних проблем.
Володимир Манжосов наголосив, інтерес споживачів до суб’єктів господарювання, які надають нові медійні послуги (з використанням технології IPTV), упродовж останнього часу невпинно зростає. Про це свідчить і активізація зацікавленості інтернет-провайдерів в отриманні відповідних ліцензій Національної ради. Лише за цей рік кількість проліцензованих компаній для надання таких послуг подвоїлася, і станом на сьогодні до Державного реєстру телерадіоорганізацій України внесено 69 компаній, які мають 101 ліцензію на діяльність із використанням технології IPTV.
Підсумовуючи, голова Національної ради зауважив, що розгляд питання регулювання нових медіа є особливо актуальним напередодні ухвалення нової редакції Закону України «Про телебачення і радіомовлення». Важливо узагальнити всі напрацювання, аби виробити адекватні норми регулювання цього сегменту телерадіоінформаційної галузі в Україні.