Як не провокувати тривогу в суспільстві та медіа – розпочалися тренінги Національної ради для регіональних мовників - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

Як не провокувати тривогу в суспільстві та медіа – розпочалися тренінги Національної ради для регіональних мовників

На тренінгах обговорювали, яка інформація потрібна нині громадянам, як комунікувати з владою, військовими і фахівцями.  Проводить онлайн-семінари керівник відділу зв’язків з медіа та суспільними інституціями Національної ради Андрій Богданович. У перший день, 8 лютого, до тренінгів долучилися більше ніж сотня представників телерадіомовників Чернігівської, Сумської, Харківської, Донецької та Луганської областей. А також відповідальна секретарка Національної ради Олена Ніцко і член Національної ради Максим Онопрієнко.

Серія тренінгів «Інформуй відповідально» допоможе журналістам якісно, без нагнітання панічних настроїв інформувати про можливі загрози і необхідні дії в разі надзвичайних ситуацій.  

«Ми ініціювали ці тренінги не для того, щоб диктувати журналістам, що і як робити… Це наш спосіб запобігти маніпуляціям, паніці, поділитися тим досвідом і напрацюваннями, які, я дуже сподіваюсь, допоможуть у випадку надзвичайної ситуації, та, зрештою, просто підтримати один одного», – пояснив мету проєкту Максим Онопрієнко. Він також зауважив, що нині професійність і психологічна стійкість працівників редакцій напряму впливають на безпеку нашої країни.

Основною причиною, яка породжує паніку населення, є брак інформації, особливо з офіційних джерел. «Замість доступної інформації з’являються чутки, фейки та маніпуляції, які грають на людських емоціях, – наголосив під час тренінгу Андрій Богданович. – Зайва емоційність викликає паніку – і це маніпулює людьми». Тому завдання медіа – діяти чітко, логічно, за сформованим планом.

Також йшлося про те, як телерадіоорганізаціям реагувати на нестандартні ситуації, як організувати роботу редакції. Довіра глядачів і слухачів, ретельний вибір експертів, інформація з першоджерел, кібербезпека – деякі з аспектів тренінгів.

Навчання продовжиться 9 і 11 лютого за спланованим графіком для представників медіа кожної з областей України. Учасники отримають презентацію, а також корисні посилання на ресурси й матеріали для своєї роботи.

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше