ЄС заборонив мовлення ще двом каналам, керованим рф - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

Сайт закрито. Офіційний сайт знаходиться за адресою webportal.nrada.gov.ua

ЄС заборонив мовлення ще двом каналам, керованим рф

До 10-го пакета санкцій Європейського Союзу, що був погоджений у річницю повномасштабного вторгнення росії в Україну, внесені телеканали RT Arabic і Sputnik Arabic. Європейська рада ініціювала призупинення їхніх ліцензій на мовлення.

Таке рішення було ухвалено з метою протидії системній міжнародній кампанії російської федерації з дезінформації і маніпулювання інформацією, що спрямована на дестабілізацію сусідніх країн, ЄС і його держав-членів.

«Ці засоби масової інформації перебувають під постійним прямим чи опосередкованим контролем керівництва російської федерації і використовувалися нею для безперервної й узгодженої дезінформації та воєнних пропагандистських дій, які легітимізують агресію росії і підривають підтримку України», йдеться в повідомленні Ради ЄС.

Відповідно до Хартії основоположних прав призупинення мовлення цих телеканалів не перешкоджатиме їм і їхнім співробітникам провадити іншу, окрім мовлення, діяльність у ЄС. Це можуть бути, наприклад, дослідження та інтерв’ю.

Також до десятого пакета санкцій ЄС увійде 121 фізична та юридична особа, повідомив у Твітері міністр закордонних справ Нідерландів Вопке Хукстра. Перелік цих імен стане відомий після публікації в Офіційному журналі ЄС.

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше