Європейський Союз втратить 14% європейського ринку телевізійної реклами після Брексіту - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

Європейський Союз втратить 14% європейського ринку телевізійної реклами після Брексіту

Європейська аудіовізуальна обсерваторія опублікувала новий річний звіт, у якому містяться дослідження нових змін, які відбудуться в аудіовізуальному середовищі Європи після Брексіту.

Брексіт перетворить Велику Британію на потужного європейського гравця, який не входить до ЄС. Річний звіт Європейської аудіовізуальної обсерваторії (ЄАО) охопив 40 європейських країн і Марокко та є унікальним оглядом тенденцій, які характеризують аудіовізуальну сферу:

  • 287 таблиць;
  • 40 інформаційних бюлетенів (за країнами);
  • обсяг даних із 2015 по 2019 рр.

Європейський Союз втрачає центр телевізійних каналів

 Велика Британія була центром створення телевізійних каналів у ЄС. Іншими країнами, які не входять до ЄС, але створюють велику кількість телеканалів, є Росія, Туреччина, Швейцарія, Албанія та Грузія.

 

Європейські телеканали, створені за межами ЄС

Через Брексіт ЄС втрачає 14% європейського ринку телевізійної реклами

Після Брексіту вплив ЄС на європейському аудіовізуальному ринку зменшиться (із 87 % до 73%).

 

Через Брексіт ЄС втрачає 11% підписників телевізійних послуг за плату та 23% послуг SVOD[1]

 

Велика Британія після Брексіту сприяє підвищенню рівня різноманітності

За межами ЄС європейські країни дуже різноманітні в контексті концентрації медіа. Частка аудиторії основних телекомпаній нижча, ніж в ЄС, і характеризується високим рівнем різноманітності (за країнами).

 

Частка аудиторії 4 основних груп мовлення (%)

 

[1] SVOD (Subscription Video on Demand) – різновид послуг відео на замовлення, що передбачає доступ до відео в рамках придбання періодичної підписки.

 

Джерело вебсайт Європейської Аудіовізуальної Обсерваторії

 

Подати запит
на публічну інформацію
Детальніше